Aventura a inceput in momentul in care cei patru asociati, Nicolas Cuynat, Antoine Bernard, Thierry de Vignemont, Didier Cuynat, s-au intalnit si si-au dat seama ca valorile si principiile comune ii determina sa colaboreze intr-un mod unic, plasand omul, importanta serviciu-client si mai mult de atat promtitudinea, in aceeasi ecuatie care devine astfel prioritatea lor principalaa�� In ecoul acestor valori comune cei patru asociati se unesc pentru a dezvolta un proiect dedicat sa ofere un serviciu global in domeniul resurselor umane. Astfel, in decembrie 2002 ia nastere Neptune RH. In primii 10 ani, marca Neptune RH a evoluat sub un ADN orientat in mod special spre constructii - datorita domeniului de expertiza al administratilor - si se dezvolta geografic consolidand fortele de munca prin implantarea cabinetelor Neptune RH in toata Franta si la nivel international. Astfel, in anul 2013, Neptune RH isi face simtita prezenta in noi sectoare de activitate datorita implicarii noilor colaboratori din domenii precum industria, tehnologii de comunicare, comert, servicii si aeronautica.
Vale's Staff HR Services este o agentie de recrutare si plasare a fortei de munca in Cipru complet acreditata si recunoscuta de inspectoratul teritorial al muncii din municipiul Buzau. Oferim servicii eficiente, sigure, profesionale si prompte tuturor celor interesati de un loc de munca la standarde europene intr-o tara exotica traind o experienta unica de viata. A fost infiintata in anul 2015 insa activitatile oficiale au derulat din anul 2016. Suntem mandrii de realizarile noastre, de zambetele si multumirile candidatilor ce ne-au trecut pragul. Suntem aici pentru oamenii din jurul nostru care necesita ajutor, suntem aici pentru a oferii posibilitati variate, suntem aici pentru voi. Este si o sa ramana singura noastra prioritate!
Realizam servicii de e-learning la preturi competitive: Implementarea de platforme de e-learning personalizate - LMS (Moodle), dezvoltare de continut de e-learning - cursuri online utilizand softuri profesionale ca Articulate Storyline si Camtasia, servicii suport post-implermentare, cursuri utilizatori LMS. De asemenea am dezvoltat propria platforma de e-learning dediicata formarii profesionale continue a adultilor privind tematica sustenabilitatii, managementului, marketingului si productiei. Furnizam cursuri de comunicare CSR sau comunicare sustenabila, cursuri marketing verde, cursuri rapoarte de sustenabilitate, cursuri implementare sustenabilitate in companie, cursuri comunicare interna, etc. Actualizam continuu oferta noastra de cursuri pentru a veni in intampinarea nevoilor reale ale clientilor nostri. In acest moment ne adresam in mod special celor ce au nevoie sa implementeze masuri de sustenabilitate in companie si sa scrie rapoarte de sutenabilitate ce vor fi obligatorii de realizat incepand cu anul 2017 pentru companiile cu mai mult de 500 de angajati, conform Ordinului nr. 1938/2016 al Ministerului Finantelor Publice (MFP) care transpune in legislatia romaneasca prevederile Directivei UE 95/2014). Oferim servicii educationale complexe de management proiecte Europene si activitati educationale, dupa cum urmeaza: - analiza/cercetarea nevoilor de training prin diverse metode - introducerea unor noi ocupatii in COR - Codul Ocupatiilor din Romania - elaborarea standardelor ocupationale - realizarea curriculei de instruire (programei de invatamant) - implementarea de platforme de instruire online (vezi pagina Platforme e-learning) - dezvoltarea de continut de e-learning in baza materialelor realizate de catre catre trainerii dvs. (pentru detalii vezi pagina noastra de CONTINUT DE E-LEARNING) - instruirea personalului din invatamant pentru utilizarea de platfome on-line - inscrierea profesorilor/mentorilor/tutorilor/trainerilor si cursantilor pe platforme on-line si derularea sesiunilor de invatare - realizarea de materiale pedagogice si cursururi in domeniul management - marketing - realizarea de metodologii educationale specifice invatarii formale sau non-formale si/sau ghiduri metodologice - autorizarea nationala a cursurilor la Autoritatea Nationala pentru Calificari - obtinerea autorizarii ca <Centru de evaluare a competentelor> pentru recunoasterea invatarii non-formale si informale - derularea examenelor si obtinerea diplomelor pentru participantii la instruire - scrierea si implementarea planurilor de diseminare ale proiectelor - realizarea de site-uri web pentru proiecte Europene sau companii in educatie (continut si design) - organizarea de seminarii/conferinte/simpozioane etc. in vederea diseminarii rezultatelor proiectelor - organizarea intalnirilor in partneriat (nationale si internationale) - realizarea rapoartelor de activitate (tehnice si financiare) catre Autoritatile de Management/Agentii coordonatoare - coordonarea echipelor de proiect (nationale si internationale) - managementul general al proiectelor, incluzand managementul timpului, managementul bugetului, managementul riscurilor. Site: www.edu-for.eu
Birou Mediator Daniela Galatanu ofera informare, consultanta si mediere orice tip de conflict. Datorita profesionalismului, dedicatiei si comunicarii ajungem la solutiile portivite persoanelor implicate in conflict. Va asteptam sa ne contactati pentu detalii la 0737.785.919.
Sc. KronArhiv B.I.T. srl desfasoara activitati de legatorie si prelucrare arhivistica( fondare, ordonare, inventariere electronica, selectionare) a documentelor conform legislatiei arhivistice in vigoare-leg. 16/1996; leg. 138/2013.
Crist Serv ofera servicii de calitate in pentru accesul la fondurile financiare celor care doresc sa desfasoare afaceri in Romania si Italia, are parteneriate solide cu institutii publice si private precu, si cu diferite Ong-uri.
Impreuna putem salva mediul inconjurator. Fii responsabil de mediul in care traiesti. Servicii profesionale si complete privind protectia mediului. Pentru detalii si oferte personalizata ne gasiti pe email.
Efectuam inmatriculari auto complete - reprezentare R.A.R in vederea obtinerii actelor necesare inmatricularii auto; - intocmim dosarul de inmatriculare si va reprezentam la institutiile statului pentru achitarea taxelor (Primarie, Finante, Serviciul Inmatriculari Auto); - completam fisa de inmatriculare, contract de vanzare cumparare, cerere inmatriculare, efectuam traduceri si asigurari; - ne ocupam cu depunerea si ridicarea actelor de la Politie. Oferim consultanta la vanzarea sau cumpararea unui vehicul, locuinte, CASCO, CMR, Calatorie, ROTR, Malpraxis, Asigurari Bulgaria. Traduceri Acte Auto 19 lei/act Coperta Talon AUTO - model nou la 0.50 lei / bucata Tel. 0748 094 990 / 0756 356 864 / 0264 434 712
Pentru ca inainte de toate punem pasiune in tot ceea ce facem. Ne dorim ca fiecare client sa plece de la noi cu zambetul pe buze si sa crestem impreuna buisness-ul lui. Avem o echipa de specialisti dedicata pentru fiecare element al site-ului tau. In momentul de fata avem o echipa dedicata pentru fiecare dintre elementele de baza ale business-ului nostru: Programare si Design, Marketing Online si Client Service.
Servicii recrutare personal pozitii entry level, specialist, middle, top management si recrutare de masa pentru toate domeniile de activitate. Avem o experienta in domeniul recrutarii de personal de peste 5 ani. Colaboram cu mai multi specialisti in domeniu, pentru a livra in cel mai scurt timp personalul de care aveti nevoie.
Archive ofera servicii de arhivistica cu vasta experienta de peste 15 ani. - Experienta in autorizarea firmelor de profil (Operatori Economici) - Intocmire documentatie arhivistica - Proceduri de prelucrare arhivistica - arhivare,depozitare - Intocmire documentatii pentru Lucrari de Selectionare. - Proiecte de Nomenclator Arhivistic - Servicii de distrugere - Organizare si amenajare spatii pentru depozitare arhiva - Evaluare arhiva - Legatorie arhiva Ofer consultanta de specialitate atat lichidatorilor, creatorilor si detinatorilor de arhiva in activitate.
Rotaru Noemi Raduca Intreprindere Individuala va ofera: - Consultanta in domeniul certificarii conform standardelor ISO 9001, 14001, 18001, 27001: elaborare documentatie de sistem; asistenta in vederea certificarii/ supravegherii din partea organismului de certificare; audit intern, instruire, etc. - Documentatii in domeniul situatiilor de urgenta: instructiuni specifice, decizii, instruire, fisa obiectivului, plan de interventie - Evaluare de risc la incendiu/ scenario de securitate la incendiu (in colaborare cu un architect/ constructor, in lipsa unui proiect) - Avizare/ autorizare protectia mediului: elaborare documetatie specifica, inregistrare operator in SIM
Ofer consultanta pe mediu, conformare cu cerintele legale, instructaj anual si testare a angajatiilor, cerinta ISO14001:2005, evidenta deseurilor, raportari AFM, SIM etc, consultanta pe situatii de urgenta si protectie civila, Formator.
Suntem o societate specializata in recrutarea de personal calificat din numeroase domenii, pentru companiile din strainatate si din Romania. Societatea noastra recruteaza personal navigant fluvial pentru vapoare de transport de marfuri, pasagere, personal auxiliar navelor de pasageri, personal pentru santiere navale, personal din domeniul Horeca. Oferim servicii de consultanta si intermediere in vederea obtinerii formularului A1, formular necesar si recunoscut de toate tarile europene, care dovedeste aplicarea sistemului de asigurari sociale al tarii de origine pentru salariatii detasati si cei temporari.
CLS Construct & ADV este o companie tanara, dinamica cu personal specializat in domeniul constructiilor civile si industiale. Oferim servicii complete in constructii: pornind de la proiectare, management de proiect si dirigentie de santier. La cererea clientilor nostrii putem sa facem recomandari catre echipe de lucru pentru fiecare specialitate, pe care sa le coordonam pe perioada desfasurarii proiectului.
Misiunea noastra este de a deveni consilierii de incredere ai clientilor nostri in domeniul financiar-contabil, furnizand informatii corecte, actuale si cifre credibile, dar mai ales interpretate. Principalele noastre valori sunt: Etica si integritate Reprezinta principala valoare dupa care se orienteaza compania, personalul nostru actionand in conformitate cu cele mai ridicate standarde etice. Colaborarile noastre sunt sincere si transparente, respectandu-se un nivel corespunzator al integritatii. Orientare catre client Serviciile pe care le furnizam sunt in intregime orientate si adaptate nevoilor clientilor. Confidentialitate Toate informatiile referitoare la client si afacerea sa sunt confidentiale, compania respectand cu strictete acest criteriu. Profesionalism si obiectivitate Personalul nostru ofera servicii de consultanta intr-o maniera profesionista, in interesul clientilor, incercand sa evite orice fel de conflict de interese, obiectivitatea fiind argument puternic in determinarea valorilor.
La Ecocultura ne mandrim cu furnizarea de servicii profesionale remarcabile care sustin eforturile clientilor nostri de a crea valoare si de a mentine un nivel al costurilor fixe scazut. Efectuam serviciile intr-un mod onest si responsabil, lucrand la cel mai inalt standard profesional. Suntem inovatori si agili, pasionati in a creea rezultate palpabile pentru clientii nostrii si in a obtine un inalt nivel de performanta.
Este o societate comerciala cu raspundere limitata, care desfasoara in principal activitati de recuperare creante, dar si activitati de consultanta management, majorare capital social, consultanta modificare act constitutiv, consultanta piata, consultanta documente necesare desfasurarii activitatii, consultanta acte normative interne, etc.
Firma autorizata ISU proiectam, instalam si intretinem sisteme de detectie, alarmare si alertare la incendii. Avem autorizatie IGPR, proiectam, instalam si intretinem sisteme de detectie efractii. Sunt inginer autorizat ANRE pentru proiectare de instalatii electrice.
KM Partners Tax SRL este divizia de consultanta fiscala a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Serviciile de consultanta fiscala oferite clientilor nostri acopera atat consultanta fiscala in ceea ce priveste aspecte legate de impozite directe si indirecte, intocmirea dosarului preturilor de transfer, cat si asistenta pe parcursul inspectiilor fiscale. Echipa noastra de profesionisti va sta la dispozitie pentru orice fel de intrebari de natura financiar-fiscala. Servicii oferite de KM Partners Tax SRL: - Asistenta la Pregatirea Dosarului Preturilor de Transfer - Consultanta/Consiliere Fiscala - Structuri Fiscale si Planificare Fiscala - Due Diligence Fiscal - Consultanta Fiscala in Tranzactiile de Fuziuni si Achizitii - Relatia cu Autoritatile Fiscale - Conformitate Fiscala - Litigii Fiscale - Servicii de Reprezentare Fiscala - Revizuire Fiscala - Certificarea Declaratiilor Fiscale Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Audit - Consultanta Financiara - Contabilitate si Servicii Externalizate - Training