Electro Time Service SRL este o societate constituita in anul 2003, din care face parte fosta echipa de tehnicieni a companiei Electrolux Romania - Divizia de echipamente profesionale. Profesionalismul tehnicienilor nostri si experienta acestora de peste 10 ani in domeniu pozitioneaza compania Electro Time Service SRL in topul companiilor specializate in activitati de service pentru echipamente/utilaje profesionale din domeniul HoReCa. Tehnicienii nostri au efectuat stagii de pregatire la renumite companii producatoare de echipamente profesionale (Electrolux Professional, Dito Sama, etc.)
Reprezentant al angajatorilor din strainatate oferim gratuit servicii de furnizare si management forta de munca. Oferim intreg suportul pentru a va gasi locul de munca dorit, cu contracte legale de munca pe care le semnati cu angajatorul inainte de plecarea la locul de munca stabilit, din strainatate.
rNew MBV Concept 2016 Srl efectueaza servicii coitorie, retusuri, ajustari, punct de lucru Militari, Piata Gorjului. Pentru mai multe detalii privind serviciile noastre va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0723936663
ASYnet dispune de un colectiv de ingineri si tehnicieni, capabili de rezolvarea oricarei probleme hardware sau software. In decursul timpului am investit in pregatirea specialistilor nostri, astfel incat ASYnet are o bogata experienta in mentinerea echipamentelor in stare de functionare. ASYnet ofera servicii hardware si software, de la planificare, proiectare si implementare, pana la administrare, pregatire personal si asistenta tehnica, pentru o gama larga de arhitecturi si sisteme de tehnica de calcul si echipamente periferice. Serviciile oferite in virtutea unui contract de service calculatoare si intretinere a tehnicii de calcul asigura rezolvarea tuturor problemelor, indiferent de specificul sau volumul acestora. Cu interventii prompte, cu mentenanta preventiva, contractele de service calculatoare reprezinta un adevarat succes pentru firma noastra care administreaza si intretine in acest moment un numar foarte mare de echipamente. Pentru un numar mare de echipamente, firma asigura asistenta non stop la sediul clientului.
Societatea comerciala a fost infiintata in anul 2003, avand ca domeniu de activitate vanzarea si reparatia de echipamente IT. De la infiintare si pana in prezent societatea si-a diversificat constant activitatea cu domenii noi de activitate, cum ar fi: sisteme de securitate si acces, web hosting si design, broadcasting audio-video, implementari ERP, recuperari de date si alte servicii auxiliare. In prezent avem mai multe proiecte de dezvoltare si pe alte domenii.
Motto este un furnizor complet care, prin diversitatea ofertei, prin profesionalismul asistentei tehnice, ofera un suport total pasionatilor de motociclism. Misiunea Motto este realizarea si intretinerea unui climat competent si profesionist pentru clientii nostri - motociclistii. Pasionatii de motociclete au ocazia sa vada si sa cumpere, in Brasov, la show-room-ul Motto, ultimele modele ale unor producatori renumiti. Asiguram servicii post-vanzare la service-ul profesionist Motto autorizat RAR unde efectuam lucrari mecanice, electrice, de vopsitorie, reglaje si inspectii periodice in garantie si post-garantie. In momentul de fata, dispunem de elevatoare, bancuri de lucru de ultima generatie si personal foarte bine pregatit, care beneficiaza periodic de cursuri si specializari pentru fiecare marca pe care o comercializam.
Tenis Nick Srl, de la infiintarea sa in anul 2003, a avut ca politica firmei de a oferi clientilor produse de performanta ridicata si calitate superioara. De aceea portofoliul nostru de produse - cel mai mare din Romania- contine branduri de top care acopera toate dorintele pasionatilor de motorsport si tuning, fie ca este vorba de piese tehnice care imbunatatesc performantele masinii sau de piese pentru in interior si exterior care cresc siguranta si confortul dar in acealasi timp ofera si o nota de design si un aspect personalizat. Firma noastra prepara si intretine masini pentru diverse competitii auto (raliu, viteza in coasta si drift) spre exemplu: Subaru, Renault, Suzuki, Seat, Nissan, Dacia Logan. Pe langa aceasta oferim asistenta tehnica (service) si logistica pentru masini si piloti la diferite competitii, precum si consultanta in alegerea produselor sau echipamentelor pentru masini si echipaje.
Firma Agil Hospitality Integrated Services s-a infiintat in anul 2003. Domeniul de activitate cuprinde prestarea de servicii catre firmele din industria ospitalitatii si nu numai, acestea fiind: - consultanta si furnizarea de solutii profesionale pentru dotarea hotelurilor, restaurantelor si altor unitati de alimentatie publica, centrelor de conferinte, zone de recreere, Spa, etc.; - asistenta la proiectare, configurarea spatiilor si fluxurilor de productie conform legislatiei in vigoare; - managementul proiectului; - asistenta pentru intocmirea organigramei, recrutarea echipei manageriale si a personalului; - asistenta pentru intocmirea si implementarea procedurilor operationale si de control; - training si formare profesionala pentru departamentele locatiei; - asistenta pentru intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; - asistenta pentru intocmirea si implementarea planului de marketing; - servicii logistice si distributie nationala de produse de intretinere, curatenie si inclusiv seturi cosmetice personalizate, tiparituri, consumabile inclusiv cele pentru industria alimentara (folii aluminiu,pvc, hartie copt, filtre cafea, bonete,sorturi, manusi unica folosinta, etc.) - distributie produse alimentare specifice activitatii de alimentatie publica si protocol; Mentionam ca distributia se realizeaza cu autovehicole izoterme cu echipament de refrigerare sau congelare dupa caz, autorizate sanitar-veterinar pentru aceasta activitate. Dupa o experienta de 15 ani in operatiunile de pre-opening, achizitii, logistica si management hotelier credem ca aceasta trebuie impartasita celor pasionati care activeaza in domeniu si care sunt zilnic preocupati de dezvoltarea afacerii, determinarea si controlul costurilor de operare, crearea unor echipe tinere si competitive, de standardizarea operatiunilor si oferirea unor servicii corecte, de cea mai buna calitate.
Conturo Impex Srl a fost infiintata in anul 1992 ca o firma cu profil tehnic. Perioada de pionierat si cautari a societatii a fost 1992-1997, timp in care au fost indelung studiate necesitatile si oportunitatile pietei autohtone. In aceasta perioada, am acumulat o vasta experienta in domeniul reparatiilor sistemenlor de etansare de uz industrial si am stabilit primele contacte tehnico-comerciale cu societati importante din domeniul chimic si petrochimic. Afirmarea deplina pe piata romaneasca a societatii a avut loc incepand cu luna martie 2003; activitatea noastra a inceput prin promovarea snururilor de etansare non-azbest, a garniturilor si materialelor de etansari statice non-azbest si a elementelor de etansare din cauciuc. Dezvoltarea continua a activitatilor si cererea crescanda a pietei a condus la infiintarea unei noi societati, SC Conturo Industrial Srl, care sa furnizeze si gama completa de etansari mecanice precum si reconditionarea etansarilor mecanice. Grupul de firme Conturo are contracte de reprezentare unica pe teritoriul Romaniei cu mai multe companii de prestigiu, cu o indelungata experienta si traditie in fabricarea echipamentelor industriale de etansare la cele mai inalte standarde de calitate, fiabilitate si performanta. Conturo este alaturi de clientii sai ca un aliat de incredere, furnizand produse si servicii de calitate si livrari promte. Insa munca noastra nu se incheie in momentul vanzarii si al emiterii certificatului de calitate. Vrem sa fim siguri ca toti clientii nostri vor beneficia de performantele optime ale produselor achizitionate. Pentru aceasta asiguram consultanta pentru gasirea celei mai bune solutii tehnice si asistenta tehnica la montaj, precum si instruirea personalului clientilor nostri. Iar rasplata eforturilor o reprezinta numerosii nostri clienti deveniti parteneri constanti de afaceri, cu care avem relatii excelente de colaborare.
Am pus bazele AlpAccess in 2003 cu scopul de a oferi servicii industriale de inalta calitate. Chiar de la inceput am investit in personal si echipament, ca rezultat al angajamentului nostru fata de siguranta si calitate. Pana in prezent suntem de parere ca ne-am descurcat onorabil - veniti sa vedeti singuri!
Suntem un partener de incredere si service dedicat Stihl, cu locatii accesibile si bine aprovizionate. Service rapid pentru utilajele Stihl si nu numai! Mesteri priceputi si instruiti periodic in service, vindem clientilor nostri produse de calitate, robuste si inovative, cu garantie inclusa. Pentru mai multe detalii sau pentru a ne testa indemanarea, te asteptam la unul din sediile noastre. Servicii prestate catre clienti: - service autorizat de calitate, cu garantie la reparatie, pentru utilajele Stihl (reparatiile mai mici sau verificarile periodice le facem pe loc sau intr-un interval rezonabil de timp, in aceeasi zi) si nu numai; - montajul, pornirea, si instruirea clientilor in cazul utilajelor achizitionate noi sau folosite; - ascutire de lanturi pentru orice marca de motoferastraie (drujbe) sau discuri pentru motocoase; - ascutire de lame pentru foarfeci de tuns gard viu; - executie de lanturi pentru orice tip de motoferastrau; - inchiriere de utilaje pentru gospodarie (motocultor, tocator de crengi electric, etc.); - consultanta.
Micro Computer va ofera servicii de intretinere calculatoare, servere si retele de calculatoare, comercializare componente, periferice calculatoare, echipamente de retea, software si consumabile IT. Principalul nostru scop este acela de a oferi cele mai bune servicii din punct de vedere al calitatii acestora si al relatiei cu companiile partenere. Compania este dedicata colaborarii pe termen lung cu partenerii sai. Oferta Micro Computer este adresata companiilor mici si medii din Bucuresti care doresc sa capete un avantaj competitiv pe piata prin optimizarea achizitiilor si a activitatilor IT, elemente esentiale in dezvoltarea business-ului oricarei firme.
Rolul nostru ca distribuitor de marci inregistrate inseamna mai mult decat livrare de produse. Noi consideram ca este datoria noastra sa va comunicam Dumneavoastra, clientilor nostri, viziunea noastra despre marketing si sprijinul furnizorilor nostri. O documentatie temeinica despre aproape toate marcile inregistrate, va este pusa la dispozitie. Prin tehnologia pe care o oferim, participam la implinirea aspiratiilor, idealurilor clientilor nostri. Vom fi onorati sa va regasim printre partenerii nostri fideli. Daca si dumneavoastra doriti acest lucru va rugam sa ne contactati.
Academia Creative Beauty va ofera suportul total de care aveti nevoie, pentru a deveni profesionist in domeniul ales. Academia noastra este una dintre cele mai performante scoli de profil din Romania. Iar performanta scolii echivaleaza cu rezultatele cursantilor care ne-au trecut pragul in decursul anilor. Cursurile se desfasoara dupa o programa bine structurata si autorizata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei (prin ANC), intr-o parte teoretica si una practica. Cursurile Academiei Creative Beauty te invata sa fii cel mai bun, sa te autodepasesti, incurajandu-te in acelasi timp sa iti explorezi si sa iti extinzi partea creativa. Creativitatea este cuvantul care ne defineste si inspira cursantele sa isi depaseasca limitele inca din primii pasi in domeniul infrumusetarii. Totdeauna, calitatea predarii, a materialelor si ustensilelor va fi pe primul loc, dar inainte de acestea, amabilitatea si ambianta perfecta, vor fi eticheta noastra. Oferim perspectiva, pentru ca la cursurile noastre inveti sa gandesti un business in jurul acestor meserii, inveti sa interactionezi cu clientii si sa iti faci deja o idee clara despre cum functioneaza domeniul beauty. Scopul nostru este de a oferi celor care iubesc industria frumusetii o sansa reala de a reusi in viata. Academia Creative Beauty este un Centru de Formare Profesionala autorizat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei prin Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC) pentru organizarea cursurilor de calificare, specializare, initiere si perfectionare.
CDD Relocation este o companie ce ofera servicii complete de mutari specializata in mutari locale si internationale, mutari de efecte personale si mobilier atat pentru persoane fizice cat si pentru mari corporatii. Deservim anual clienti din toata lumea, companii multinationale, institutii financiare si ambasade/consulate/diplomati. Oferim clientilor nostri o mare varietate de servicii ce vin in intampinarea nevoilor aparute. Personalul nostru calificat va poate oferi: impachetare cu materiale speciale si de calitate, montare si demontare mobilier, manipulare, incarcare, transport, mutari door-to-door oriunde in lume si nu in ultimul rand depozitare. De asemenea va ajutam si in intocmirea documentatiei pentru formalitati vamale de export si import, asigurare pe durata transportului, etc. CDD Relocation este o companie de top care va poate ajuta in procesul mutarii dumneavoastra fie ca este vorba de persoane ce isi schimba resedinta, fie ca este vorba de companii cu sute de angajati, fie ca doriti sa va mutati peste hotare, oriunde in lume.
Firma cu capital integral privat infiintata in 1992. Baza de productie proprie Servicii si produse oferite: Proiectare si avizare RADTI centrala termice Montaj si reparatii centrale termice de apa calda, apa fierbinte si abur cu puteri mai mari de 400 KW Verificare instalatii de ardere si automatizare conform PT ISCIR C11/2010 Montaj si reparatii rezervoare si recipiente metalice inclusiv recipiente sub presiune supuse prevederilor ISCIR, Montaj si reparatii conducte metalice inclusiv conducte in regi ISCIR,exclusv conducte de gaze naturale, Confectii metalice diverse.
S.C. Prelmet S.R.L. a fost infiintata in 2003, avand ca obiect de activitate fabricarea echipamentelor de ridicat si manipulat si a altor produse mecano-sudate, de diferite configuratii si complexitati, de un gabarit de pana la 2 metri si o greutate de pana la 2 tone. Activitatea se deruleaza in mai multe mari sectoare: A. Sectorul debitare B. Sectorul prelucrA� �ri prin aschiere-sudura-montaj C. Sectorul vopsitorie D. Sectorul sablare - in curs de dezvoltare Aceste sectoare de productie se afla intr-o singura incinta - la sediul firmei din localitatea Inand, judetul Bihor.
Suntem o echipa tanara, de profesionisti, cu o experienta de peste 10 ani in domeniul produselor si serviciilor profesionale pentru prezentari. Ne ocupam cu crearea, productia, importul, personalizarea, comercializarea si inchirierea produselor precum si cu serviciile conexe pentru prezentari, expozitii, evenimente, conferinte, etc. Oferim solutii complete pentru evenimentele dvs.! Ne preocupam in permanenta pentru identificarea celor mai bune solutii care asigura succesul prezentarilor dumneavoastra. Multe din produsele pe care vi le oferim sunt unice pe piata, fiind concepute si realizate in atelierul propriu de productie. Ne dorim sa fim prima alegere pentru identificarea solutiilor potrivite pentru evenimentul dvs. Satisfactia clientilor este principala masura a succesului nostru.
Super Plus este partenerul autorizat al Kluber Lubrication Munchen KG pentru Romania din 2001. O echipa dinamica de ingineri de aplicatii si vanzari instruiti de Kluber va sta la dispozitie pentru a va oferi prompt in toata tara gama completa Kluber: -peste 2.000 produse; -lubrifianti speciali; -solutii tribologice personalizate pentru aplicatiile dvs.; -asistenta tehnica de specialitate.
Societatea SoftConnect a fost infiintata in anul 2003 pentru a putea oferi companiilor mici si mijlocii servicii si solutii complete in domeniul IT. Activitatea principala este concentrata catre mentinerea calitatii serviciilor oferite clientilor nostrii, dar si catre dezvoltarea permanenta de noi solutii care sa imbunatateasca performatele si fiabilitatea infrastucturii IT a fiecarui beneficiar. Din experienta acumulata in decursul anilor de activitate, am invatat sa descoperim care sunt nevoile clientilor nostrii, sa explicam exact ceea ce avem de oferit si mai ales cum si cu ce putem sa imbunatatim si sa simplificam modul de lucru al utilizatorilor cu calculatorul. Echipa noastra este formata numai din profesionisti care isi cunosc foarte bine domeniul de activitate in care opereaza. Nu suntem one man army, suntem o echipa in care fiecare angajat sau partener are responsabilitati clar definite, ceea ce ne asigura ca serviciile ofertite sunt la nivelul cel mai inalt din punct de vedere profesional. Odata inceputa colaborarea, va asiguram ca veti primi raspunsuri clare la intrebarile din domeniul IT, si mai ales, veti avea la dispozitie o intreaga echipa care va reactiona promt nevoilor companiei dumneavoastra.