Desi firma noastra este infiintata doar cu un an in urma ea dispune de personal calificat, gata oricand sa va stea la dispozitie si va ajute in punerea in aplicare a ideilor Dvs. Serviciile oferite de noi sunt executate de un grup de consilieri juridici definitivi membrii CCJ Bucuresti, alaturi de experti contabili, membrii ai CECCAR, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali si ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu o experinta indelungata in fiecare domeniu cuprins in ofertele noastre de sevicii. Asiguram serviciile atat in Bucuresti cat si in Ilfov, Prahova, Arges, Giurgiu. Servicii de infintare firme, de la 300 lei,recodificare obiect de activitate conform cod CAEN 2008 220 LEI, servicii de recuperare creante, plata comisionului dupa recuperarea creantei, asistenta legala permanenta pe baza de contract, servicii de contabilitate si consultanta fiscal.
Locul 1 In Topul Afaceri Romania Judetul Harghita Importam materiale pentru optica medicala, optometrie, import rame de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact, lentile de ocheleri cu durificare sau antireflex, snururi din material textil si naylon pentru copii si adulti, lavete.
Firma ofera urmatoarele servicii: - intretinerea si repararea echipamentelor de birou si IT. - cartuse imprimante laser - originale, reumplere, compatibile. - servicii printare / copiere / scanare. Livrare personala in Bucuresti. Societatea noastra mai pune la dispozitia clientilor - servicii specializate de curatenie (spatii destinate pentru birouri si spatii comerciale, apartamente etc); Executam lucrari atat la persoane juridice cat si la persoane fizice. APELATI CU INCREDERE LA SERVICIILE OFERITE DE SOCIETATEA NOASTRA !
InteligentCAD a fost infiintata in anul 1997 si este situata in Bucuresti. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere: Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Compania noastra a inregistrat cresteri de peste 80% numai in ultimul an. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Spero Exim este societate abilitata sa presteze servicii in domeniile resurselor umane, sanatatii si securitatii in munca si a situatiilor de urgenta-prevenirea si stingerea incendiilor-protectie civila, dupa cum urmeaza: - redactarea şi înregistrarea documentelor aferente activităţii de administrare a personalului (Contracte Individuale de Muncă, Contract Colectiv de Muncă, Acte Adiţionale, Decizii, Fişe de Post, Regulament de Ordine Interioară, Regulament de Organizare şi Funcţionare, Cursuri de perfecţionare, etc.), depunerea şi înregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Muncă; - recrutarea şi selecţia personalului şi formarea profesională; - evidenţa controalelor la angajare şi periodice de Medicina Muncii; - efectuarea instructajului la angajare, la locul de muncă şi periodic de Securitatea şi Sănătatea Muncii, Prevenirea şi Stingerea Incendiilor şi Situaţii de Urgenţă – Protecţie Civilă. - identificarea şi evaluarea nivelului de risc şi securitate în muncă, organizarea activităţilor de prevenire şi protecţie, elaborarea instrucţiunilor proprii pentru aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă; - auditul securităţii şi sănătăţii în muncă. Societatea noastră este membră a Asociaţiei Române pentru Sănătate şi Securitate în Muncă (ARSSM).
Membra a conceptului Bosch Car Service, SC Adciel SRL este o unitate service auto dinamica si in plina dezvoltare. Infiintata in 1997, facem pionerat in diagnoza auto computerizata. Ne remarcam prin serviciile de reparatii pentru pompele si injectoarele diesel de ultima generatie, reglajele directiei prin echipamentul complet Hunter singurul din tara in 2015, precum si reparatii electrice si mecanice de inalta calitate. Pentru informatii suplimentare accesati www.bcs-adciel.ro
Ascol= Organizatie nationala a personalului militar in rezerva, apartinand tuturor armelor, gradelor sau specialitatilor din structura sistemului de aparare, ordinii publice, sigurantei nationale, precum si cei din sectorul civil. Impreuna mai puternici ! Avem convingerea ca numai impreuna putem castiga, ne putem valorifica capacitatile noastre intelectuale si experienta acumulata. Misiunea noastra este sa prezentam informatii, idei de afaceri si joburi cat mai apropiate de profilul, experienta, pregatirea si aptitudinile membrilor. Principalele directii de dezvoltare sunt: 1. Oferirea unor oportunitati de afaceri si locuri de munca in toate filialele de judet pentru membrii inscrisi; 2. Infiintarea de societati comerciale sau departamente in profilul comun de pregatire al candidatilor; 3. Accesul tuturor membrilor la serviciile ASCOL cu o reducere de 20% la tarife pentru contabilitate, avocatura, psihologie, audit, constructii, informatica; 4. Selectarea si numirea unor membrii in functiile de conducere vacante ale filialelor de judet sau ale sectoarelor Municipiului Bucuresti; 5. Plasarea membrilor ASCOL catre companii si firme de recrutare interesate; 6. Oferirea de servicii medicale si tratament, ex.: statiunea Brebu, judetul Prahova; 7. Cei interesati pot deveni membri cu statut special ai APAP (Asociatia Profesionala a Angajatilor din Firmele de Paza) si se pot inscrie in cadrul Casei de Ajutor Reciproc APAP. Ca membru statutar, primiti legitimatia Asociatiei Coloneilor AS.COL., pe baza careia puteti participa la activitatile noastre. Taxa anuala este de 10 Ron/an Asociatia Col.umna Club Bucuresti Telefon 0762.395.965 http://ascol.weebly.com/sau http://www.ascol.bizoo.ro/
Firma noastra ofera servicii de publicitate. Servicii de promovare a firmelor pe internet. Web Design, creare identitate. Asiguram toate serviciile legate de prezenta pe net: rezervare domenii web, gazduire, webdesign, promovare la motoarele de cautare. In domeniul calculatoarelor suntem specializati in servicii de depanare si mentenanta. Oferim service calificat pe baza de contract, astfel venim in intampinarea clientilor nostrii dupa o experienta de 15 ani in domeniu.
Noi stim ca visul dvs. este foarte important. Noi vrem ca visul dvs. sa devina realitate si pentru aceasta va oferim o gama larga de super oferte. Va asteptam la sediul nostru principal din Str. Dobrogei, nr.49 Constanta. tel.: 0758600300 www.ballonstyle.ro
Societatea a fost infiintata in 1992 avand ca obiect principal de activitate comert cu material lemnos. Avem relatii comerciale si de afaceri cu firme din Romania si UE. Deasemenea asigura consultanta pentru infiintarea unor fabrici de cherestea, ateliere de tamplarie, asigurand partea de know-how si chesh-flow.
Domino Service este direct importator de gresie si faianta si distribuitor de tigla ceramica Creaton, tigla din beton Euronit si tigla ceramica Pica. Am ales sa importam si vindem numai produse premium-la preturi fara concurenta. Echilibru in forma, culoare, design, proportie si rentabilitate. Si deoarece o constructie are nevoie si de alte produse pentru finisari va mai oferim: usi de interior import Ucraina, tamplarie PVC, ferestre de mansarda Roto, parchet laminat, vopsele lavabile si decorative, tencuiala decorativa insotite de adezivii speciali pentru gresie si faianta marca Mapei.
I. DECORATIUNI DIN BALOANE 1. Arcada Intrare Arcada de intrare baloane in 2 cul. 115.00 lei 2. Inima Inima realizata din baloane 90.00 lei 3. 2 Inimi realizate din baloane 160.00 lei 4. 2 Inimi din baloane legate intre ele cu o verigheta din baloane 199.00 lei 5. Inima cu stalpi si tull /organza Inima din baloane legata cu tull / organza de doi stalpi de baloane, aranjamentul fiind plasat in spatele mesei de prezidiu 199.00 lei 6. Cifre si litere Cifre si litere din baloane cu suport metalic 50.00 lei 7. Balon aer Balon simplu umflat cu aer 0.5 lei 8. Balon cu aer si confetti Balon simplu umplut cu confetti si umflat cu aer 1.00 lei 9. Balon cu bat Balon simplu umflat cu aer si prins cu rozeta si bat 1.00 lei 10. Balon forme Balon in forma de inimioara, stelute etc 4.00 lei 12. Balon Jumbo 90 cm Balon gigant rotund, umplut cu 80 balonase mici si confetti 90.00 lei 13. Balon Jumbo 110 cm Balon gigant rotund, umplut cu 150 balonase mici si confetti 130.00 lei 14. Balon Jumbo 150 cm Balon gigant rotund, umplut cu 200 balonase mici si confetti 170.00 lei 15. Baloane imprimate div. mesaje Casa de piatra! La Multi Ani ! Sunt fetita!Sunt baietel ! incepand de la dim. de 30 cm De la 1.00 lei 16. Baloane folie Diferite modele si marimi incepand de la dim. de 45cm De la 15.50 lei ARANJAMENTE SALA 1. Huse scaun cu funda satin Husa scaun din crep/saten alb cu funda saten. Culori: auriu, alb, rosu, albastru, verde, grena, roz. 2.90 lei 2. Huse scaun cu funda organza Husa scaun din crep saten alb cu funda organza. Culori:, alb, somon, rosu, albastru, verde, grena, roz, portocaliu 3.90 lei 3. Fuste mese din saten / organza Un detaliu rafinat care transforma o masa obisnuita intr-una speciala si eleganta 25.00 lei/ 35.00 lei 4. Aranjament prezidiu Fusta din crep satin alb cu drapaje esarfe colorate din satin sau organza 40.00 lei/ 80.00 lei 5. Aranjament cununia religioasa Flori artificiale si tull. O pereche porumbei eliberati la iesirea din biserica. 100.00 lei 6. Pietricele decorative Pietricele decorative din plastic transparent cu care se decoreaza mesele. Culori transparente, rosu, verde, bleu, roz, coniac, violet, albastru, portocaliu, galben* 5.0 lei 7. Petale de trandafiri artificiale Petale de trandafiri artificiale pentru decorul meselor. Culori: alb, rosu, galben, portocaliu. *.5.00 lei 8. Scoici naturale Scoici, melci si stelute de mare* 5.00 lei 9. Conuri, ghinde si castane Décor de toamna natural lacuit* 5.00 lei 10. Lumanari cu suport Lumanari diferite culori si marimi cu suport adecvat 3.00 buc 11. Cortina de lumini Chirie cortina pentru masa de prezidiu / tub luminos 100.00 lei/ 50.00 lei 12. Artificii Tort Artificii pentru tort, durata ardere 2’ 10.00 lei /buc 13. Pahare personalizate Pahare personalizate pentru miri sau nasi, cu fundite, trandafirasi etc. Pretul este pentru 2 buc. 35.00 lei 14. Marturii pentru nunta Cadouri cu 5 bombonele pt invitati De la 1.00 lei la 5.00 lei 15. Figurine pentru tort Diverse modele De la 20.00 lei 16. Tun de confetti Tun de confeti diverse modele si dimensiuni De la 8.00 lei la 20.00 lei 17. Albume foto Albume foto specifice evenimetului 35.00 lei 18. Funde Funde din riboon pentru decorarea masinilor 10.00 lei *Pret valabil pentru decorarea unei mese de 8 persoane
Prestari specializate in servicii de pirotehnie, focuri de artificii; artificii de scena, artificii de gradina, efecte speciale; Transport produse pirotehnice cu autospecaile ADR; Import produse pirotehnice de la concernele chinezesti Skyline si Skysong Fireworks.
Cantitatea are limite, fantezia şi calitatea nu. Enunţul ar putea să fie motto-ul nostru. Obiectivul principal al firmei SigmaNet este de a proiecta şi elabora planuri originale, ingenioase, personalizate şi complete de marketing – de la chibrituri publicitare până la situri de web. În acelaşi timp cu o strategie uniformă imaginea firmei va fi uşor memorabilă şi recunoscută – aşa se creează brandul firmei. Inventarea, construirea, menţinerea şi dezvoltarea brandului presupune o muncă exigentă şi profesională. Succesul Dvs este o glorie pentru noi, şi ne motivează la inovaţie. De aceea acceptăm mândru proiectul, şi vă asigurăm, că roadele colaborării noastre nu vor întârzia. SigmaNet - să concepem împreună planurile prezentului şi viitorului.
DCM Design vine in ajutorul Dvs oferind produse si servicii de cea mai buna calitate in domeniul productiei publicitare. Materialele calitative si cernelurile originale pe baza de dye ink sau ecosolvent garanteaza acest lucru, iar cu un atelier propriu format din profesionisti suntem siguri ca putem garanta cea mai buna calitate pentru lucrarile realizate de noi. Stim foarte bine ce inseamna timp scurt de executie si faptul ca fiecare client doreste sa aiba prioritate. Respectam aceste criterii, insa nu facem rabat de la calitate. Acceptand orice provocare si respectand promisiunile catre clientii sai, DCM PRO DESIGN a reusit sa acopere toate modalitatile de promovare / personalizare in materie de standuri expozitionale, printuri indoor, printuri outdoor, print UV pe rigid, tipar digital si tipar offset, colantari auto, decorari magazine / sedii, pornind de la o gama larga de materiale printabile precum hartia sau autocolantul si terminand cu printuri pe banner, mesh sau canvas, toate la cea mai buna calitate si cea mai clara rezolutie. Firma noastra este specializata in: - colantari auto profesionale - printuri de mari dimensiuni - sisteme de expunere - reclame stradale Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa vizitati: www.dcmdesign.ro.
Prestam servicii de consultanta in domeniul afacerilor: - intermediem inregistrarea marcilor la OSIM si EUIPO(comunitar) - intermediem inregistrarea modelelor industriale la OSIM si EUIPO - intermediem obtinerea drepturilor de autor la ORDA - intermediem servicii catre Registrul Comertului - rapoarte specializate de expertiza tehnica judiciara in domeniul marcilor inregistrate, desenele /modelele industriale. - monitorizam marci-desene deja inregistrate.
Firma noastra desfasoara urmatoarele activitati: - proiectare instalatii gaze naturale, termice, sanitare, clima - verificator autorizat MLPTL proiecte gaze naturale Ig - verificator autorizat MLPTL proiecte instalatii termice It - expert autorizat MLPTL gaze naturale Ig pentru toate cerintele de calitate consultanta in domeniile mai sus amintite
Imobiliare Sibiu Zolka Solution - Solutia ideala in imobiliare sibiu. Agentia noastra intermediaza vanzari, cumparari si inchirieri apartamente, apartamente la mansarda, apartamente noi, case, vile, terenuri, spatii comerciale, birouri, hale industriale.
S.C. BODY SRL a fost înfiinţată în anul 2006 şi abilitată de Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei să presteze servicii în domeniul protecţiei muncii conform Certificatului de Abilitare nr.36/10/09.2007. Prezentare produs: -elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru; -elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; -informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie; -elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini; -intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; -informarea beneficiarului asupra tuturor modificarilor legislative in domeniu si modul concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; -pastrarea confidentialitatii asupra oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar in scopul indeplinirii obligatiilor contractuale. Evaluarea riscurilor pe loc de munca: Prezentare produs: Evaluarea riscurilor presupune identificarea tuturor factorilor de risc din sistemul analizat si cuantificarea dimensiunii lor pe baza combinatiei dintre doi parametri: gravitatea si frecventa consecintei maxime posibile asupra organismului uman. Se obtin astfel niveluri de risc partiale pentru fiecare loc de munca/post de lucru, respectiv niveluri de risc global pentru intregul sistem analizat. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile in mod periodic. Obligativitatea evaluarii riscurilor la locurile de munca in tara noastra decurge din legislatia actuala in domeniu, care a fost armonizata cu legislatia Uniunii Europene privind sanatatea si securitatea in munca. Art.12, alin.(1), lit. a) din Legea 319/2006- Legea securitatii si sanatatii in munca, prevede: Angajatorul are urmatoarele obligatii: a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.
Suntem o agentie touroperatoare cu 19 ani experienta in tursim, partener HRG Romania. Compania are 5 birouri in Bucuresti, Constanta, Brasov, Timisoara, Cluj- Napoca. Operam curse charter de 7 ani catre Spania, Grecia, Turcia, Egipt, Austria.