Instrumentele de birou sunt cunoscute de mulți utilizatori, dar foarte puțini au o bună cunoaștere a tuturor acestor programe complexe. În cele mai multe cazuri, vom folosi numai funcții software de bază, utilizate pe scară mai largă, ce ar simplifica și automatiza toate procesele de afaceri și de gestionare a informațiilor.
Datorita experientei acumulate si a faptului ca lichidul de fum este produs de fabrica noastra va putem oferi lichid de fum personalizat cu caracteristicile dorite de dumneavoastra pentru diferite aplicatii cum ar fi: productii cinematografice, cluburi, discoteci, teatre, evenimente in aer liber, etc.
Firma noastra se ocupa cu vanzari produse si componente IT noi si second hand, vanzari filtre si echipamente filtrare, dedurizare, apa, vanzari becuri iluminat auto si casnic cu leduri, reparatii diverse in locuinta, vanzari produse si servicii.
Microinvest este cea mai mare companie din Bulgaria de solutii software, specializata în elaborarea distribuirea si acordarea de suport tehnic pentru programe si sisteme IT. Cu o istorie de 25 de ani, compania este lider în sfera software-ului de gestiune si contabilitate pentru întreprinderi mici si mijlocii. Având o viziune inovatoare, compania si-a propus sa schimbe conceptele folosite în tehnologia aplicatiilor pentru depozite si contabilitate. Astfel, Microinvest a revolutionat conceptul folosind un model low-cost, pentru a oferi automatizarea completa a procesului de vânzare prin intermediul calculatorului.
Firma noastra va propune modele performante, fiabile si practice de aparate de marcat electronice fiscale, POS-uri, cititoare de coduri de bare, balante electronice, monitoare touch screen, etichetatoare si sertare casa de marcat, elemente periferice pentru comunicatia cu casa de marcat si cântare electronice precum si o larga gama de produse electronice.
Casa inteligenta. Ai auzit de ea. Poate că ai văzut una odată. Dacă aveți deja una, săriți peste acest paragraf. Cei mai mulți dintre oameni cred că va costa o avere pentru a-ti face casa "inteligenta". Ei bine, vei fi surprins să afli că te înșeli. Dacă actionati inteligent și la momentul potrivit o casă inteligentă va fi poate cu o fracțiune mai scumpa sau, în unele cazuri, poate chiar mai ieftina decat casele clasice. Și in plus există o mulțime de avantaje ..... sistemele de control centralizate, se pot integra împreună diferite tehnologii. Ecranele tactile pot fi folosite pentru a accesa si controla sistemul de iluminat, de a controla rulourile, clima, sistemul video sau audio, de securitate, de incendiu și mult mai mult control-ul printr-o interfata simpla, centralizata. Dintr-un touchpanel, o tastatura, local sau de la distanță, - chiar de iPad-ul, telefonul sau televizorul dumneavoastră - controlul total este întotdeauna la îndemână. Noi suntem specialistul dumneavoastră de încredere atunci când vine vorba de subiectul de casa inteligentă, automatizari și inginerie de siguranță, în clădiri noi sau renovate, în clădiri mari sau mici. De la consultanta si proiectare, la instalare de echipamente si punerea în functiune la cel mai înalt nivel, vă puteți baza pe noi. Inginerii noștri sunt specializati si întotdeauna in pas cu tendintele in domeniu astfel incat sa va putem oferi instalații de încredere.
Suntem o firma tanara cu domeniu de activitate furnizarea solutiilor de telecomunicatii, service calculatoare, optimizare pc, devirusare calculatoare, recuperare date, configurare retea. Oferim servicii de calitate, adaptabile atat nevoilor dumneavoastra personale cat si ale companiei dumneavoastra. Suntem transparenti si practicam cele mai mici preturi de pe piata.
Prezenta pe piata de mai bine de 10 ani, societatea noastra a reusit sa reziste pe piata prin serviciile de buna calitate - internet, oferind totodata servicii de Xerox si Listari de calitate prin achizitionarea continua de utilaje complexe si de calitate. Preturile oferite de noi le-ar putea considera orice client ca fiind de bun simt.
Oferim produse gaming si pc atat in stoc personal cat si pe comanda la cerere. Oferim atat componente cat si accesorii dar si console noi si second-hand. Suntem de incredere si gata sa va ajutam in a face cele mai buna alegeri.
LinkTo Software este o companie romaneasca ce activeaza in domeniul consultantei si dezvoltării software, oferind o gama larga de servicii de dezvoltare software la comanda, printre care: -Aplicatii web -Aplicatii mobile pentru Windows Mobile, Windows Phone, Android, iPhone, iPad -Aplicatii desktop pentru Windows si Windows RT -Aplicatii web in cloud folosind Windows Azure Pe langa aceste servicii, oferim si solutii complete pentru comert online si o noua aplicatie business de gestiune pentru zona de vending, aplicatii comercializate printr-un sistem avantajos de chirie lunara. Credem ca numai clientii multumiti aduc valoare companiei si incercam sa proiectam si sa dezvoltam solutii software de foarte buna calitate. Alaturi de un mediu de lucru organizat, folosim cele mai noi si performante tehnologii Microsoft pentru a ne atinge acest obiectiv, fiind si partener Microsoft in programul Bizspark si integram componentele Telerik pentru a aduce un plus de design si functionalitate produselor dezvoltate. Profesionalismul si calitatea serviciilor oferite pot fi verificate prin proiectele derulate cu clienți atât din Romania cat si din străinătate, care apreciază produsele livrate si cu care am colaborat si după livrarea proiectelor. Câteva dintre referințe le puteți vedea in portalul Microsoft PinPoint: http://pinpoint.microsoft.com/ro-RO/partners/linkto-software-4298682082/reviews/sort-Date-Desc/lang-ro-RO Acestea sunt câteva puncte cheie care ne recomanda: -Acordam atenție sporita in înțelegerea afacerilor clienților -Realizăm prezentări săptămânale cu evoluția proiectului pentru evaluare -Fiecare proiect are propriul portal web pentru comunicarea cu clienții si o mai buna organizare a detaliilor proiectului -Oferim suport pentru toate proiectele dezvoltate si corectare gratuita de erori după ce proiectul a fost livrat.
Service IT autorizat, asigura servicii de reparatii calculatoare, instalare WINDOWS 7 (Seven) - XP - VISTA, reparatii laptopuri, instalare antivirus, programe, devirusare, recuperare de date, recuperari poze, instalare drivere, resetare parole windows/BIOS, configurare router, conexiuni RDS/DIGI-UPC-romtelecom, wireless, sertizare mufe de retea (UTP), schimbare/diagnosticare componente (surse, placi video, placi de baza, hard disk-uri, memorii, procesoare). Deplasare si constatare la domniciliu in Buzau GRATIS. Program zilnic 09:00-19:00. Detalii: http://www.mixpro-computers.com sau tel: 0762340833
Firma noastra se ocupa cu realizarea de placi electronice dedicate pentru echipamente si automatizari industriale, panou de comanda cu afisaj LCD 16 x 2 caractere, intrari digitale si analogice (inclusiv termocuplu), iesiri digitale pe releu, triac sau tranzistor.
HoneyKris SRL este o societate a cărei activitate principală este distribuţia, montarea, şi service-ul interfoanelor, videointerfoanelor, in judetul Satu Mare. Societatea dispune de personal calificat corespunzător, pentru a satisface orice exigenţe aferente domeniului său de activitate. Obiectivul nostru principal este de a asigura servicii de înaltă calitate în conformitate cu cerinţele clientului, tocmai de aceea utilizăm toate resursele de care dispunem, pentru ca la final să prezentăm un produs de cea mai bună calitate.
VendLog Manager este un sistem software conceput pentru gestionarea activității companiilor de vending in scopul îmbunătățirii proceselor de lucru si a controlului asupra activităților. Acest sistem va oferă toate instrumentele electronice de care aveți nevoie pentru a opera mai ușor si mai eficient si are costuri de achiziție foarte accesibile, prin sistemul de închiriere lunara, având preturi începând de la 35 € / luna Aplicația software este deja folosită si recomandată de către unul dintre pionierii industriei de vending in Romania, Alisca Vending. Aron Meszaros, director general Alisca Vending: „Folosirea acestei aplicații a îmbunătățit controlul asupra angajaților si activității si ne-a permis sa operam mai ușor si mai eficient. Recomand cu încredere !” De ce sa folosiți acest sistem software ? - Aplicație web securizata, ușor de folosit, in limba romana si accesibila din orice loc - Aplicație pentru telefon mobil folosita de agenți care funcționează si fără acces la internet - Realizare si vizualizare activități in timp real - Control îmbunătățit asupra activității si micșorarea pierderilor cauzate de angajați neglijenți sau rău intenționați - Comunicare eficienta intre sediu si agenții de teren - Operare rapida prin detectarea codurilor de bare de pe automate si produse - Rapoarte generate automat in timp real, prin care se pot urmări activitatea agenților, profitabilitatea automatelor, stocurile de produse din depozite si mașinile agenților, etc. - Costuri mici de achiziție a sistemului software si suport tehnic permanent Sistemul software este format din: Aplicație web: se gestionează toate datele si se urmăresc activitățile si profitabilitatea prin generarea de rapoarte Aplicație pe terminal mobil: folosita de agenți pe teren pentru înregistrarea activităților curente ca: încărcare / descărcare automate, citire contoare, realizare inventare, înregistrarea de evenimente, preluare sarcini de lucru, etc. Pentru a testa funcționalitățile aplicației web, va rugam accesați contul demo la adresa: http://www.vendingdemo.linktosoftware.com/ User: admin Parola: demo VendLog Manager a fost dezvoltat de către LinkTo Software, o companie românească ce investește in inovarea produselor dezvoltate si in al cărei portofoliu mai exista si alte proiecte interesante, printre care o platforma de comerț online. Pentru mai multe detalii va stăm la dispoziție prin următoarele mijloace de contact: Telefon: 0728.210.881 Web: http://www.linktosoftware.com/ro/Solutie-Vending.aspx
Servnet Security ofera Servicii IT complete in Iasi, Pascani, Targu Frumos: de la devirusari si instalari programe pe calculator/pc, la configurari retele locale. In functie de disponibilitate, te asteptam la sediul nostru sau ne deplasam noi, in cel mai scurt timp, la sediul firmei tale sau acasa, oriunde pe raza municipiului Iasi, in Pascani si in Targu Frumos.
Firma nostra se ocupa cu importul si distributia la nivel national de cartuse, consumabile, copiatoare noi, second hand, imprimante ink si laser jet. Konica Minolta, Canon Brother, Hp, Lexmark, Samsung, Epson http://www.tiboshop.ro
Pfm Web System Srl Bucuresti este o societate specializata pe servicii IT si telecomunicatii : • Creare website • Intretinere website • Recuperare date • Initiere operare calculator • Mentenanta • Service • Transfer date • Sericii Foto
Firma noastra va ofera in special print-uri foto pe hartie fotografica traditionala. Folosim doar echipamente si consumabile Fujifilm. De asemenea va oferim filme foto (inclusiv developarea si scanarea acestora la rezolutie mare), albume foto, rame si alte accesorii.
We provide customers worldwide with high quality products at low prices straight from China. Whether you are a wholesaler looking to cut costs, a retailer who refuses to pay the high prices in your country, or just a shopper who's looking to get your hands on the latest IC products, IC Station is bound to satisfy your needs. At the same time, we are willing to drop shipping. As of right now, we currently serve customers from most countries and regions, and we are still growing. We really hope to expand our business through cooperation with individuals and companies from around the world.
Compania are bazele in US fiind o multinationala cu birouri atat in Romania cat si in Columbia. De asemenea in cadrul echipei avem angajati si in Arizona, Atlanta etc. Suntem implicati in proiecte ample precum platforma imobiliara RentalBeast si Cluburile de golf.