Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Kabelkon Broadband
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Program Chatbot
78 €
Brand
Chatbot inteligent 2.1
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Demo gratuit : https://m.me/523876514817549
Chatbot-urile inteligente nivel 2.1
Din ce in ce mai multe industrii cauta sa implementeze chatbots in afacerile lor pentru a asigura implicarea si loialitatea clientilor in era digitala actuala, cand clientul este inundat de optiuni (cititi concurentii).
In timpul digitalizarii de astazi si al prezentei online a companiilor, majoritatea clientilor sunt convertiti din clienti online. Intr-un astfel de scenariu, sa lasam tot traficul online sa faca  ce tu nu-si permiteti sa faci. Chatbot-urile inteligente va ajuta sa accesati traficul respectiv pentru a colecta si converti potentiali clienti in clienti.
Sa presupunem ca un cumparator pe site-ul dvs. web este in cautarea unui produs sau servicii de care are nevoie iar vanzatorul cauta sa-si vanda. In ambele cazuri, cumparatorul si vanzatorul au nevoie de raspunsuri imediate. Cu toate acestea, pentru un agent care lucreaza cu  grupe  de proprietati noi si vechi, evalueaza produsele, urmeaza propriile obiective de vanzari si marketing si gestioneaza clientii pe care i-a avut - ii este destul de dificil sa isi faca timp si sa evalueze cerintele unui client online. .
Timpul pentru a stabili cat de serios este un eventual client nou este destul de mare. Insa, este evident ca, daca doriti sa aveti succes atunci cand vine vorba de produs sau servicii, trebuie sa percepeti cat mai multe oportunitati pentru a va asigura ca aveti un numar specific de clienti pe luna
Bot-ul va gestiona conversatiile cu clientii care tatoneaza  - in general, persoane pe care nu le cunoasteti si de care nu poti fi sigur ca cumpara / vand. Bot-ul poate fi programat pe sarcini precum colectarea de informatii de baza sub forma de a pune intrebari relevante si generarea de raspunsuri relevante, care rezulta intr-o captura de e-mail. In plus, chatbot-ul poate chiar transfera conversatia catre un agent uman, daca este nevoie.
Pentru a incepe, trebuie sa va dati seama ce suport are cel mai mult sens pentru afacere  - Facebook, Web Chat, e-mail automat sau SMS-uri.
Daca se intampla sa aveti o prezenta robusta pe Facebook, cu o urmarire buna si implicare, are sens sa implementati un bot pe Facebook.
Daca generati o cantitate buna de trafic pe site-ul dvs. web, atunci un chatbot care apare si va ajuta vizitatorii in cautarea lor este cel mai bun..

Functionaliati exemplu De 1 la 10. Ce lipseste va trimitem !
1. Analiza unei cereri
Cand un utilizator intra pe site-ul dvs. web, poate primi imediat raspunsurile  la intrebari pe chat-uri. Clientii nu trebuie sa astepte asistenta unui agent uman pentru a cauta raspunsuri cu privire la proprietatea de care sunt interesati.
2. Disponibil 24 × 7
Deoarece agentii imobiliari au constrangeri de timp, cum ar fi termenele de respectat, nu este posibil ca acestia sa ramana la dispozitia utilizatorului pe parcursul zilei. Daca chatbots-urile din domeniul imobiliar sunt disponibile in permanenta, 365 de zile pe an - intrebarile clientului dvs. pot fi adresate chiar si in afara orelor de functionare.
5. Cauta in baza de date a companiei.
Bot-ul poate evalua cerintele de cautare ale unui client, poate scana Baza de date a companiei pentru proprietatile relevante si potrivite si apoi afiseaza listele care sunt de aratat in interfata de chat.
6. Tururi virtuale la 360 de grade
Clientii potentiali sunt prea ocupati sau prea dornici sa vada proprietatea in persoana? Chatbot-ul imobiliar are posibiltatea sa o faca.. Clientii dvs. pot face un tur virtual rapid prin intermediul  bot-ul in sine, fara ca sa-si piarda timpul in asteptarea obtinerii unui vizite directe.

10. Usurinta manipularii datelor prin integrare a chatbotului in aplicatiile existente
Implementarea chatbot-ului in afacerea dvs. nu adauga dificultati in aplicatiile deja existente. De fapt, gestionarea datelor devine mult mai usoara cu chatbot-urile. Chatbot-urile colecteaza informatii si le transmit direct catre CRM sau baza de date, fara asistenta dvs.
Din Gura in Gura