Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Init Soft S.r.l
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Software pentru avocati i-Avo
622 lei
Brand
v2
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
i-Avo - organizare eficienta, succes deplin!

Alegerea unor tehnologii capabile sa inoveze procesele din cadrul organizatiilor este esentiala pentru dezvoltarea unor afaceri de succes. Din acest punct de vedere consideram ca i-Avo este cel mai inovativ produs software pentru managementul activitatilor in cadrul tuturor formelor de exercitare a profesiei de avocat sau consilier juridic.
Utilizand i-Avo in activitatea dumneavoastra de zi cu zi veti beneficia in scurt timp de avantajele oferite de implementarea acestei solutii: programarea eficienta a timpului si activitatilor, informatii structurate, procesarea rapida a datelor si extragerea de rapoarte specifice din informatiile stocate, etc.

i-Avo este o solutie de tip Front Office - Back Office, utilizatorii avand acces in functie de drepturile acordate de catre Administrator. Astfel, unui utilizator Back Office (avocat) pot sa-i fie asociati unul sau mai multi utilizatori de tip Front Office (personal auxiliar) care sa-l deserveasca si care sa aiba acces la modulele aplicatiei in functie de drepturile acordate de utilizatorul Back Office.

Functionalitati:
Inregistrarea si gestionarea contractelor de asistenta juridica; Planificarea automata a incasarilor in functie de tipul de onorariu; Evidentierea cheltuielilor pentru fiecare contract pe tipuri de cheltuieli; Generarea automata a inregistrarilor pentru modulul de facturare si incasare; Rapoarte generate automat: Registru contracte, Contract asistenta juridica, Imputernicire avocatiala, Delegatie de substituire, Fisa client.

Inregistrarea si gestionarea dosarelor de instanta; Preluarea automata a informatiilor publice despre dosar de pe Portalul instantelor de judecata; Adaugarea de legaturi catre documente care au legatura cu dosarul; Jurisprudenta relevanta.

Calendar termene de judecata si sarcini aferente acestora; Calendar alte activitati; Palnificator zilnic cu termene, sarcini, alte activitati; Modul avertizare (reminder).

Facturi; Incasari; Plati; Registru de incasari si plati; Rapoarte generate automat: Sume incasate, Sume restante, Sume achitate, Registru de incasari si plati.

Registru acte juridice atestate; Registru activitati fiduciare; Registru parti de interes, parti sociale, actiuni.

Contracte asistenta juridica; Imputerniciri avocatiale; Delegatii de substituire.

Managementul utilizatorilor; Salvare date, restaurare date; Cautare multicriteriala; Actualizare on-line (on-line update).
Din Gura in Gura