Informatii despre livrare Expedierea pachetului dumneavoastră • Livrarea produselor se face doar si pe intreg teritoriul Romaniei • Livrarea produselor se face prin intermediul serviciului de curierat rapid, in functie de disponibilitatea acestora, distantele parcurse, a volumelor si a greutatii coletelor prin: Cargus, SameDay, DPD, Fan Courier. Costul de transport este calculat automat in functie de greutate, adresa de destinatie a coletelor si promotiile active in anumite conditii: Costul standard al transportului pentru coletele de sub 10KG este standard 25 LEI. Costul de transport pentru coletele care depasesc 10KG se calculeaza in functie de factorii enumerati anterior si se transmite fiecarui client in parte prin apel telefonic de confirmare a comenzii. In functie de destinatie, livrarea coletelor se face in 24-48 ore numai dupa confirmarea comenzii telefonic de catre un operator aquapiscine.ro • Ridicarea produselor de la sediul nostru este posibila doar dupa ce primiti confirmarea unui operator aquapiscine.ro • In cazul produselor cu greutati sau dimensiuni mari, posibilitatile de transport vor fi discutate ulterior comenzii cu un operator aquapiscine.ro • Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de livrare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. • Pentru produsele care nu se afla in stoc, termenul de livrare va va fi comunicat de catre un operator piscine-concept.ro. Termenul de livrare este valabil de la data confirmarii acestuia de catre un operator piscine-concept.ro sau, in functie de caz (produse personalizate, comenzi speciale), dupa plata in avans integrala sau partiala a produselor solicitate. Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail. Cum vă puteți retrage din contract? În calitate de consumator vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la data primirii comenzii fără a specifica motivul; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, de la data primirii ultimei livrări. Pentru a vă retrage din contractul de achiziţie trebuie să ne trimiteți notificarea la adresa noastră de livrare împreună cu produsele sau prin e-mail și să ne trimiteți imediat produsele la adresa noastră de retur. Bunurile returnate nu trebuie să prezinte semne de utilizare și trebuie returnate în ambalaj original și complet, inclusiv accesorii și cutie. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a percepe o parte din daunele din prețul de achiziție al produsului. (30% – 50% din valoarea produsului) Cum ne returnați produsele? Sunteți obligaţi să ne returnați produsele în termen de 14 zile de la retragerea din contract la adresa noastră de livrare. Nu trimiteți produsele cu plata transport ramburs, nu suntem obligați să le preluăm în acest mod. Trimiteți produsele/roboții la adresa: Beneficiar: Instalator Activ S.R.L Sos. Bucuresti Domnesti nr 46, Olteni, Ilfov Romania La produsele returnate vă rugăm să adugaţi următoarele: – copie chitanţă şi factură (daca au fost emise) sau un alt document care să confirme achiziţia produselor; Netrimiterea oricărui documentele de mai sus nu împiedică rezilierea contractului în conformitate cu condițiile legale. Când vă primiți banii înapoi? Banii vă vor fi returnaţi în termen de 14 zile de la data retragerii din contract. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem obligați să vă restituim suma înainte de a ne returna produsele sau de a dovedi că le-aţi returnat. Pe lângă prețul de achiziție, aveți dreptul, de asemenea, la decontarea transportului de livrare. Cu toate acestea, dacă ați ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare pe care o oferim, vă vom restitui costul de livrare corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite. Vă vom returna banii în același mod în care le-am primit (cu excepția cazului în care nu ne specificaţi altfel în termen de 10 zile de la retragerea din contractul de cumpărare nu veți mai suporta alte costuri suplimentare) sau în modul în care doriți. Costurile de returnare a produselor la adresa noastră sunt suportate de dumneavoastră. Ce se întâmplă dacă bunurile returnate sunt deteriorate? La expediere, împachetați mărfurile într-un ambalajul original pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea lor. Dacă se constată că ați returnat produse deteriorate, uzate, murdare sau parțial utilizate, sunteți responsabil pentru această depreciere a valorii produselor și poate fi dedus o parte din valoarea produsului din prețul de achiziție.