Prevederi generale Site-ul Eliomag (eliomag.ro) este operat de SC ELITECH ELECTRONICS S.R.L, cu sediul in sat Harlesti, Str Principala nr.241, jud. Bacau, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J04/1435/2019 , CUI : 41535370. Termenii și condițiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garanții), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte. Aceste acte normative se aplică consumatorilor. Persoanelor juridice li se aplică prevederile Legii 287/2009 privind Codul Civil. eliomag.ro își rezervă toate drepturile asupra site-ului, a oricărei părți a acestuia și asupra conținutului care apare pe acesta, precum și asupra distribuției paginii. Este interzisă descărcarea, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului sau a oricărei părți a conținutului care apare pe site fără acordul scris al Furnizorului. Conținutul website-ului Toate informațiile prezente în acest site sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate pe website aparțin Producatorilor și sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setarilor monitorului utilizatorului/cumpărătorului sau pot aparea mici diferențe de design/grafică ale produselor. De asemenea exista posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natura tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet cauzata de furnizorii de servicii de comunicații electronice, etc situațiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc. eliomag.ro poate publica pe Site informații despre Bunuri si/sau prețuri promoționale practicate de catre acesta sau de catre oricare alt producator cu care eliomag.ro are incheiate contracte, caz în care pe website vor fi afișate condițiile ofertei speciale, durata exactă a acesteia sau referire la disponibilitatea stocului. Dacă, în ciuda tuturor diligențelor realizate de eliomag.ro, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, eliomag.ro va comunica Cumpărătorului ( în cazul ăn care se efectueaza o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia Cumpărătorul are dreptul de a nu accepta oferta modificată. eliomag.ro nu este obligat să confirme comanda la un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs, datorită interdicției de a comercializa produse sub prețul de achiziție. eliomag.ro întreprinde toate diligențele profesionale pentru a asigura acuratetea informatiilor de pe acest website (inlcusiv preturi) motiv pentru care, pentru asigurarea certitudinii informatiilor, toate comenzile efectuate de catre dvs vor parcurge un proces prealabil de confirmare a stocului si pretului inainte ca eliomag.ro sa-si ia anagajamentul contractual de a transfera proprietatea produselor catre cumparatori. Pentru asigurarea certitudinii informatiilor, toate comenzile efectuate vor parcurge un proces prealabil de confirmare a stocului si pretului inainte ca eliomag.ro sa-si ia anagajamentul contractual de a transfera proprietatea produselor catre cumpăratori. Confirmarea receptionarii si preluarii comenzii NU echivaleaza cu acceptarea comenzii in sensul incheierii contractului intre Vanzator si Cumparator. Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii, pe un suport durabil (ex: email), de catre eliomag.ro a acceptarii comenzii, in speta, confirmarea disponibilitatii stocului, acceptarii comenzii si angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor catre cumparator. Conditii generale de plată Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă. eliomag.ro va emite către Client o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația acestuia fiind să precizeze în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii de către Vânzător a facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. Toate prețurile sunt finale si includ TVA, societatea ELITECH ELECTRONICS SRL fiind plătitoare de TVA. Prețurile sunt afișate în galeria de produse, pe pagina de produs, la finalizarea comenzii, precum și la secțiunea de comenzi, disponibilă în contul Cumparatorului. Prețurile sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, Vânzătorul rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare prealabilă. Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit. Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii. Vânzătorul pune la dispoziția cumpărătorului mai multe metode de plată, in sistem ramburs (se plateste la curier atunci cand se livreaza coletul), cu cardul, online, sigur si rapid prin Netopia Payments sau prin transfer bancar (Ordin de Plata). Condiții generale de transport si livrare Livrarea produselor către Cumpărător este în responsabilitatea eliomag.ro deoarece transferă proprietatea produselor către cumpărător prin intermediul unui societăți de curierat iar riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului abia in momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de cumparător, alta decat transportatorul, intră in posesia fizică a produselor. La intrarea in posesie a produsului, se recomanda in mod expres Cumpărătorului să inspecteze fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului, iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, este obligat sa solicite întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii. În caz de orice deteriorare sau defect, Cumpărătorul nu este obligat să accepte coletul. Livrarea produselor se face prin curierat rapid doar pe teritoriul României. Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt în sarcina cumpăratorului, cu anumite excepţii ce țin de valoarea minimă a comenzii. Termenul standard de livrare este de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii în zilele de luni până vineri și la cererea clientului și în funcție de posibilitățile de livrare a curierului, exceptând duminica și sarbatorile legale. În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ( de tip black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale, etc) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile. În cazul în care eliomag.ro nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livrează produsele în termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumpărătorul și va rambursa suma plătită de către Cumparator. Termenul de execuție și livrare pentru produsele la comandă poate varia de la caz la caz și se va comunica clientului în momentul efectuării comenzii sau înaintea confirmării acesteia pe un suport durabil. Inainte de a comanda un produs, recomandăm verificarea disponibilității stocului deoarece produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi păstrate termen de 30 zile, la solicitarea clientului și se livrează în momentul în care reintră în stoc. Dacă în termen de o lună nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fără o altă notificare. Daca clientul nu precizează ca aceste comenzi să fie păstrate, acestea vor fi considerate nule. Dreptul de retur Dreptul de retragere aparține numai Cumpărătorilor care se califică drept consumatori conform OG 34/2014 și OG 21/1992. Dreptul de retragere nu se aplică persoanelor juridice sau fizice care acționează în exercitarea profesiei, unei activități independente, profesionale sau a unei afaceri. În cadrul contractelor încheiate la distanță, cumpărătorul persoana fizică (consumator) se poate retrage din contract și poate returna produsul comandat fără a indica niciun motiv în termen de 30 zile de la primirea produsului comandat. În cazul articolelor vestimentare pentru copii ( categoria hăinuțe/îmbrăcăminte pentru copii) eliomag.ro oferă consumatorilor, ca politică comercială voluntară, un drept de retragere din contractul la distanță de 30 zile, restul drepturilor și obligațiilor parților fiind identice ca în cazul retragerii în termen legal de 14 zile. Acesta își poate exercita dreptul de retragere utilizând o declarație neechivocă în acest sens (email), prin intermediul contului de client sau prin intermediul formularului de retragere de pe website, în maxim 30 zile de la data la care intră în posesia produsului. Produsele returnate vor fi trimise la aceeași adresa de la care s-a facut expedierea, chiar daca aceasta nu coincide cu adresa sediului social sau a punctului de lucru ELITECH ELECTRONICS S.R.L., adresa care va fi comunicată de catre reprezentatul magazinului in momentul in care ii este adus la cunostință returul. Produsele pot fi expediate direct din depozitele furnizorilor catre client si se vor intoarce retur prin curier la adresele respective. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de reprezentatul magazinului, altfel nu vor fi receptionate si se vor intoarce retur la expeditor. În cazul exercitării dreptului de retragere, Consumatorului i se va percepe costul transportului returnării produsului, eliomag.ro neangajându-se să suporte acest cost. În cazul în care eliomag.ro transmite dintr-o eroare un alt produs decât cel care face obiectul comenzii, înlocuirea se va realiza pe cheltuiala Vânzătorului. Consumatorul returnează produsele fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat eliomag.ro decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile la decizia de retragere. eliomag.ro va rambursa consumatorului întreagă suma plătită pe produs ( dacă nu se aplică diminuarea valorii produsului sau daca produsul nu se află în categoria produselor exceptate de la retur), cu excepția costului de transport și livrare, imediat după primirea produsului si/sau primirea declaratiei de retragere (după caz), dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care a luat la cunoștință despre retragerea din contract a consumatorului. eliomag.ro rambursează sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. eliomag.ro nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod standard de transport oferit de Vânzător. În cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, cumparatorul isi poate exercita dreptul de retragere in termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat. Excepții de la retur Dreptul de retragere NU se acordă pentru următoarele categorii de produse: • produse fabricate, confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator, • produse la comandă sau personalizate în mod clar la cererea expresă a consumatorului (ex: piese și accesorii de mobilier: pătuțuri, saltele, etc) • produse care au fost expres adaptate/confecționate la cererea expresă a consumatorului • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente • înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare ( inclusiv produse ce au în componentă conținut digital care nu pot funcționa independent de programul informatic, de exemplu jocuri electronice) d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate/purtate de consumator (ex: produse de cosmetică și igienă desigilate, articole vestimentare, lenjerii intime, accesorii intime sau orice produs pentru mămici/copii care intră în contact cu cu organismul uman sub orice formă, produse alimentare cu ambalaj deschis, produse de hrănire, etc) Mobilierul pentru copii nu există pe stoc și se execută la comandă după anumite dimensiuni și cerințe legate de condițiile tehnice de securitate (ex: SR EN 716-1:2017 Mobilier. Paturi fixe și paturi pliante de uz casnic, pentru copii. Partea 1: Cerințe de securitate) motiv pentru care, nu se returnează și are un termen de execuție și livrare variabil ce se va comunica clientului pe suport durabil înintea confirmării comenzii. În cazul în care este solicitat un avans pentru un produs fabricat, confecţionat după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizat în mod clar la cererea expresă a consumatorului iar produsul este refuzat ulterior de către acesta, consumatorul pierde dreptul de a-i fi restituită suma achitată deoarece este considerată o pierdere de venit justificată în mod obiectiv pentru eliomag.ro Anularea unei comenzi Daca ai plasat o comanda si te-ai razgandit intre timp, ai dreptul sa o anulezi prin telefon la numarul 0791 610 116 sau pe adresa de mail comenzi@eliomag.ro, transmitand numarul comenzii sau alte date referitoare la comanda pentru a putea fi identificata (Nume si Prenume, Numar Telefon, etc), sau poti sa refuzi comanda atunci cand esti contactat de curier pentru livrare. Daca ai achitat online, contravaloarea produselor va fi restituita in cateva zile în contul bancar din care ai efectuat plata. In cazul in care produsul/produsele se afla deja in posesia curierului cand te-ai hotarat sa anulezi comanda, ramane sa refuzi coletul. Modificarea unei comenzi Daca ai plasat o comanda si iti doresti sa renunti la anumite produse sau sa adaugi unele noi, o poti face pana la facturarea comenzii. Ne poti contacta pentru a afla in ce status se afla comanda ta si te vom ajuta cu toate detaliile. In cazul in care comanda ta nu a fost inca facturata sau nu are un awb creat, te putem ajuta sa efectuezi modificarile pe care ti le doresti. Vrei să adaugi produse noi, dar comanda a fost deja facturata? Solutia este să plasezi o noua comanda în care sa le incluzi doar pe acestea, iar noi le vom livra separat. Diminuarea valorii produsului In cazul contractelor la distanță, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin (ex: consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte). Cumpărătorul are posibilitatea verificării cu ușurință a produselor achiziționate pe eliomag.ro , inclusiv a le determina caracteristicile fără a le uza/utiliza și fără a le distruge ambalajul. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară. In cazul in care consumatorul a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul nu își pierde dreptul de retragere, ci răspunde pentru diminuarea valorii bunurilor achiziționate și utilizate. Diminuarea valorii bunurilor poate consta, în special, în costurile de reparare curățare/ întreținere/reparare (după caz) și, dacă bunurile nu mai pot fi vândute ca noi, pierderea, justificată în mod obiectiv, de venit pentru Vânzător. Astfel, consumatorul va fi răspunzător numai pentru deprecierea rezultată din utilizarea peste cea necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produsului. În cazul in care produsul se returnează ca în condițiile în care a fost livrat inițial suma rambursată va fi identică cu cea achitată, cu excepția cheltuielilor de transport. În cazul în care produsul nu este returnat ca in starea inițială ( în sensul că nu mai poate fi comercializat ca nou) se va aplica principiul diminuării valorii. Se va percepe o taxă pentru aducerea la starea inițială sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din depreciere și se va returna Cumpărătorului o suma de bani mai mică decat a achitat inițial (procentul diminuării valorii este de la caz la caz fara a fi descurajant pentru cumpărător și va fi argumentat de Eliomag pe bază de dovezi, care poate varia ca vloare de la caz la caz). În cazul in care cumpărătorul refuză diminuarea valorii produsului, se va reexpedia produsul inițial, pe cheltuiala acestuia. Vânzătorul nu este autorizat din punct de vedere al legislației naționale să comercializeze produse de ocazie În cazuri excepționale, când produsul returnat este uzat/utilizat la un nivel de depreciere care conduce la apariția unei neconformități a acestuia și/sau pierderi de venit pentru eliomag.ro egale cu valoarea inițială a produsului, justificate în mod obiectiv, produsul se va considera neconform din vina Cumparătorului și nu se va accepta ca retur, caz în care se va reexpedia produsul inițial, pe cheltuiala cumpărătorului. Garanții și Reclamaţii cu privire la Produse eliomag.ro comercializează este autorizat să comercializeze produse noi, conforme, fără defecte, care corespund cu Contractul la Distanţă, sunt însoțite de documente fiscale și de certificate de garanție oferite de producători în funcție de categoria de produse. Termenul de garanție este in functie de tipul produsului și producator/importator și sunt menționate în certificatul de garantie emis de fiecare Producător/Importator. Garanția este acordată doar unor categorii de produse. Nu beneficiază de garanție următoarele categorii de produse, fără ca lista sa fie exhaustivă: produse alimentare, produsele de cosmetică și igienă, jucăriile, accesoriile de orice fel și produsele care nu sunt considerate ca fiind de folosință îndelungată, accesorii intime sau orice produs pentru mămici/copii care intră în contact cu organismul uman sub orice formă, etc Se consideră că produsele sunt în conformitate cu Contractul la Distanţă, dacă acestea corespund descrierii și scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip sau dacă prezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declarațiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta Produsului. În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor (reparație sau înlocuire), de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului la distanță, după caz. Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea, gravitatea neconformităţii sau dacă măsura corectivă alternativă (reparare) ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator. Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează fără costuri pentru consumator și într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii și fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză. În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziţia Vânzătorului/Importatorului/ care preia bunurile pe propria cheltuială. Vânzătorul/Importatorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, caz în care Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului fie să obţină încetarea contractului de vânzare în conformitate (în funcție de caz). Reducerea de preţ este proporţională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate. Consumatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine vânzătorului. Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice. Unele produse comercializate sunt produse care pot fi considerate fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzătoare astfel încat să ajungă intacte și in siguranță in posesia Vânzătorului. Cumpărătorul nu este obligat sa păstreze ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului. Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate Recenzii O recenzie/review este o opinie personală sub formă de text si/sau rating (număr de stele acordate de la 0 la 5) acordată unui produs prezentat de eliomag.ro, care provine de la un cumpărător care a utilizat sau a achizitionat efectiv produsul. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email inscrisă de Cumpărător în Cont sau utilizată pentru confirmarea comenzii și derulării relației contractuale. In acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumparatori de pe Site și se implică activ in posibilitatea dezvoltării de noi servicii și in detalierea cât mai completă a caracteristicilor produselor. De asemenea, în acest fel, eliomag.ro oferă acces la recenziile consumatorilor (cumpărătorilor) privind produsele și garantează că recenziile publicate provin de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv produsul.” Recenziile care nu provin de la persoane care au utilizat sau au achiziționat produsul vor fi sterșe. Ierarhia prezentării produselor eliomag.ro utilizează o serie parametri pe baza cărora stabilește ierarhia prezentării produselor într-un mod nearbitrar, mecanismul de ierarhizare ținând seama de caracteristicile bunurilor oferite consumatorilor prin intermediul serviciilor de intermediere online precum și de relevanța acestor caracteristici pentru consumatori. Modul standard de organizare a vizibilității ofertelor de bunuri prezentate pe eliomag.ro este bazat pe criteriul Cele mai populare produse sub forma setarilor implicite (default) cu scopul de a actualiza aspectul primei pagini, sau de a dinamiza ierarhia sau cu scopul de a se distinge serviciul de intermediere online oferit Clientilor. eliomag.ro ierarhizează prezentarea produselor și bază de mecanisme de sortare și de filtrare. BEBENOU permite reorganizarea setărilor implicite (default) de către consumatori prin intermediul următoarelor instrumente de sortare care pot avea un impact asupra ierarhiei ofertelor de bunuri ale Vânzătorilor: Cele mai populare. Produse noi, Nume (ordine alfabetică crescătoare sau descrescătoare), Preț (crescător/descrescător), Discount ⇅. Evenimentele cu caracter excepțional, cum ar fi evenimentele sportive, Black Friday, vânzări sezoniere de Sărbatori Legale, etc pot genera o creștere semnificativă a cererii din partea consumatorilor, ceea ce poate conduce la modificări temporare ale parametrilor principali pe baza cărora se stabilește ierarhia standard, acordându-se ponderi mai mari anumitor parametri (de exemplu „viteza de livrare”, „prețul” sau alte noțiuni, cum ar fi „atractivitatea mărcii” sau „calitatea”, care ar putea combina mai mulți factori), adăugând-se parametri noi sau eliminându-se unii parametri, modificări ce pot afecta parametrii principali. Reduceri de prețuri și campanii promoționale Vânzările la preț redus, definite conform prevederilor legale vor afișa data la care încetează oferta sau, dacă este cazul, faptul că oferta specială se referă la stocul de bunuri disponibil, iar dacă oferta specială nu a început încă, data de începere a perioadei în care se aplică preţul special sau alte condiţii specifice și se vor raporta la prețul de referință/preț anterior Vânzările sub formă de loterie publicitară (tragere la sorți) se organizează fără impunerea în contrapartidă a nici unei cheltuiali directă sau indirecte, suplimentară achiziţionării produsului. În privinţa câştigurilor puse în joc în cadrul unei loterii publicitare, anunţurile de prezentare a acesteia precizează natura, numărul şi valoarea comercială a respectivelor câştiguri, precum şi următoarea menţiune: "regulamentul de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant". În acest scop se va menţiona adresa sau numărul de telefon la care solicitarea poate fi transmisă, respectiv făcută iar în regulament se va preciza obligaţia organizatorului loteriei publicitare de a face publice numele câştigătorilor şi câştigurile acordate. Cupoanele de reducere pot fi aplicate pe toate produsele, excepție facând cele aflate deja in alte promoții sau reduceri. Valoarea cuponului nu se aplică taxei de transport. Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. In momentul plasării comenzii se poate aplica un singur cupon atat pe site, cat si telefonic. Cardurile cadou pot fi achizitionate direct de pe site sau telefonic si pot fi aplicate pe site pe toate categoriile de produse. Dispozitii finale Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii si confirmarea de catre magazin a acesteia, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Dreptul de folosinta asupra continutului - text si imagini apartine exclusiv eliomag.ro (ELITECH ELECTRONICS S.R.L.). Pentru orice sesizare legata de incalcarea dreptului de folosinta sesizata pe site ne puteti contacta la adrea: contact [at] eliomag.ro Conciliere amiabila Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi solutionate prin e-mail sau cu persoana responsabila de comanda dvs., puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita, e-mail: contact [at] eliomag.ro.