Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Descriere
Cu acest serviciu puteti afla periodic parerea clientilor dumneavoastra despre usurinta achizitiei, calitatea si valoarea serviciilor oferite, promptitudinea vanzarii, responsivitatea personalului si intelegerea si rezolvarea problemelor acestora.
Studiile eficiente despre satisfactia clientilor masoara perceptia acestora despre cat de bine o companie aduce factori si dimensiuni de succes in relatia cu clientii sai.

Acesti factori se refera la usurinta achizitiei, perceptia calitatii si valorii, promptitudinea vanzarii, responsivitatea personalului si intelegerea si rezolvarea problemelor clientului.

Este o metoda eficienta de masurare a satisfactiei clientilor care au beneficiat de interactiuni intr-unul din procesele companiei dumneavoastra (achizitie, servicii, post-achizitie, etc).

Informatiile pot fi stocate intr-o varietate de formate (csv, xls, word, pdf, etc) si adaptate astfel incat dumneavoastra sa puteti analiza rezultatele si identifica tendintele pietei in timp scurt.
Din Gura in Gura