Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Super Skills Design
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Consultanta de afaceri, finantari nerambursabile, Start-up
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Oferta-cadru de consultanta pentru elaborarea de proiecte cu finantare nerambursabila

1. Pregatirea, intocmirea si depunerea proiectului pentru solicitarea finantarii:
- analiza eligibilitatii solicitantului pentru programul de finantare (incadrarea solicitantului in criteriile de eligibilitate, contributia proiectului la realizarea obiectivelor programului de finantare vizat; respectarea regulamentelor comunitare si a celor nationale conform Programelor de finantare active 2014-2020; elaborarea de propuneri de catre consultant si evaluarea sanselor de finantare);
- formularea obiectivelor generale si specifice, a strategiilor si tipurilor de activitati eligibile conform Ghidului solicitantului;
- intocmirea cererii de finantare (date tehnice ale investitiei, durata de realizare, valoarea totala a proiectului, bugetul si finantarea investitiei, analiza fortei de munca ocupata, rezultatele estimate ale proiectului si indicatorii de realizare, autoevaluare conform grilei aferente cererii de proiecte etc.);
- completare corecta si conforma a anexelor, pregatirea documentatiei complete (studiul de fezabilitate - include documentatia de avizare a constructiei/ a lucrarilor de interventii si analiza cost-beneficiu din perspectiva economica, fianciara, de risc si senzitivitate; planul de afaceri; studiul de evaluare a impactului asupra mediului, avize, autorizatii, documente financiare pentru cofinantare);
- verificarea conformitatii administrative a cererii de finantare - respectare format, cerinte sau detalii tehnice si de depunere electronica;
- depunerea electronica sau prin curierat a proiectului/ a anexelor; asistenta la semnarea contractului de finantare.

2.Asistenta la implementarea proiectului:
-management de proiect si servicii de gestionare administrativa (pregatirea de documente, raportari intermediare si finale, cereri de plata, de rambursare si raspunsuri la notificari de clarificare; asistenta in procesul de obtinere avize si certificate necesare);
-servicii de intermediere a activitatilor cu partenerii / tertii in proiect sau de reprezentare in derularea achizitiilor (identificarea necesitatii achizitiilor in vederea atingerii obiectivelor proiectului, estimarea valorilor contractelor de achizitie, elaborarea calendarului achizitiilor; intocmirea documentatiilor de atribuire; invitatia de participare pentru furnizori; primirea si analizarea ofertelor; alegerea ofertei castigatoare si contractarea; intocmirea dosarelor de achizitii; alte intermedieri si reprezentari necesare);
-ajustari de plan, masuri sau activitati pentru eficientizarea proiectului si reducerea costurilor neprevazute.
Din Gura in Gura