Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Zimler Trade Invest Srl
Rating si Pareri
10
0 stars: Fara rating 10 pareri
#2322 din 2322 de Companii din Moda / Articole Vestimentare
Membru Gratuit din 2009
  • Parerea ta conteaza!
    Fii primul care lasa o parere. Ne va ajuta sa promovam pe Bizoo doar firme cu produse si servicii de calitate.
Scrie o parere
Zimler Trade Invest Srl Zimler Trade Invest Srl 075.111.03.90 Str. Drum intre Tarlale, Nr.7, Bucuresti, Bucuresti
Produse si servicii

articole vestimentare


Tipul companiei

Distribuitor


Piata de desfacere

Romania


Nr. angajati

5-10


Anul infiintarii

2010

Despre noi
Suntem prezenti pe Bizoo.ro din 2009!
Firma ofera stocuri de sezon si stocuri pentru deschiderea magazinelor outlet.

Asiguram continuitate.

Vindem stocuri de haine: Free For Humanity, Mexx, Tom Tailor, S- Oliver, Stefanel, Blend off Amerika, Mango, Diesel, Etincelle, Olsen, Mustang, Morgan, Motivi, Orsay, ZARA, Rinascimento, Cecil , More & More, Zero, VILA, Vero Moda, ONLY, Bershka,                                Faust, Massimo Dutti si multe altele.

Ce-i stoc si outlet?
In lumea intreaga vanzarea de tip stoc outlet exista de cateva decenii bune.

De exemplu in Europa frecventarea acestor magazine se considera la moda. In Europa de Est notiunea de stoc a inceput sa fie tot mai populara dupa criza economica din 1998, atunci cand reprezentantii clasei mijlocii nu si-au mai permis sa-si faca cumparaturile in magazinele scumpe, de lux.

Notiunea noua de STOC ne face imediata asociere cu notiunea de reserve si resturi.

Insa in limbajul profesional al vanzatorilor notiunea de MAGAZIN-STOC inseamna magazinul in care hainele se vand cu reduceri foarte mari. Discount-ul maximal poate ajunge si pana la 70% de la pretul initial.

Oferirea catre vanzare a hainelor in STOC si le pot permite retelele marilor producatori de BRAND-uri renumite si uzinele producatoare a BRAND-urilor renumite. Totul consta in faptul ca la sfarsitul sezonului de vanzari, marfa care nu a fost vanduta incepe a crea o multime de probleme. In primul rand aceasta marfa ocupa spatiile comerciale in care ar trebui sa se afle marfa din noile colectii. In al doilea rand marfa nerealizata contine resurse financiare “inghetate” care ar putea fi puse in circulatie.

Si in afara de aceasta, in unele state volumele de vanzare a hainelor anumitor BRAND-urisunt limitate ca volum, de aceea odata cu atingerea cantitatii limita, magazinele de firma isi indreapta marfa catre vanzarea in STOC sau o exporta. Deseori hainele renumitelor BRAND-uri se vand prin intermediul magazinelor de tip STOC in aceeasi tara, insa au etichetele rupte.

Prin intermediul vanzarilor OUTLET, magazinele de firma isi lichideaza stocurile da haine de anumite marimi care nu pot fi vandute si de hainele care au defecte nesimnificative, cum ar fi lipsa unei etichete sau depistarea unui nasture crapat care poate fi inlocuit cu cel de rezerva.

Din cauza supraproducerii, la fabrici apare asa-numitul STOC de inceput de sezon. De exemplu dupa fabricarea unei anumite partied de haine raman resturi de stofa. Pentru evitarea stocarii fara folos a stofei, fabrica isi propune sa o foloseasca pentru confectionarea acelorasi haine, dar care vor fi propuse spre vanzare prin intermediul STOCK-ului.

STOCK-ul de fabrica se poate crea de asemenea si din cauza refuzului unei comenzi mari de haine plasate anterior de unul din clienti.

Pentru a evita ocuparea spatiilor de depozitare si lipsa de timp in vederea gasirii unui nou comparator pentru partida respective, fabrica isi propune sa-si lichideze rezervale create prin intermediul companiilor de STOCK.

Pe comparator nu trebuie sa-l sperie faptul ca in spatele hainelo sta indicate tara producatoare China, Taiwan Coreea, Honcong, Turia, etc… deja de mult timp producerea a majoritatii marilor producatori de BRAND-uri renumite a fost reorientata spre tarile cu un nivel economic de dezvoltare.

Acest fenomen se datoreaza faptului ca in aceste tari nivelul de salarizare a personalului este mult sub nivelul European, fapt care duce la scaderea costurilor de producere. Dar in acelasi timp, tot ce tine de procesele tehnologice de producere, materia prima, coloranti, supravegherea procesului de producere sunt asigurate de uzina-mama europeana.
Din Gura in Gura