Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Promos
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Branding, creare brand
75 €
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Reputatia unei organizatii se refera la suma perceptiilor publicului despre activitatea acesteia, care determina sau nu sprijinul si increderea publica in brand. O perceptie pozitiva despre o brand determina o cresteri de vanzari pe termen lung. Nu de putine ori aflam ca brandul valoreaza mai mult decat activele companiei.

Atat pentru o companie aflata la inceput de drum cat si pentru una cu multi ani de existenta pe piata, brandingul este un factor important in strategia de promovare. Brandul inseamna recunoastere, oamenii asociaza numele companiei tale cu o serie de idei, imagini sau sentimente.

Activitatile de monitorizare a mediului online, de mentinere a unei comunicari bidirectionale simetrice si de adaptare a activitatii in functie de feedback-ul primit sunt foarte importante.

In ajutorul companiilor care au nevoie de o strategie pentru a depasi situatiile dificile, spre exemplu informatiile aparute in diverse medii nu sunt relevante pentru activitatea companiei, apare serviciul de online reputation management. Acesta reprezinta procesul de gestionare a reputatiei in mediul online prin promovarea informatiilor relevante despre produsele sau serviciile unei companii sau persoane.

In momentul in care un potential client cauta pe Google informatii despre compania sau persoana ta, iar rezultatele nu prezinta date reale, brandul are cel mai mult de suferit. Oricine poate posta un articol defaimator, un comentariu negativ, un video denigrator si astfel, imaginea afacerii tale este creata si controlata de o instanta externa, va incerca sa va discrediteze afacerea.

Pentru un start up este important sa se faca cunoscut cu resursele limitate, tocmai de accea sa implementeze branding online prin campanii de Adwords sau Facebook Ads, va avea ca rezultate crearea unei imagini in mediul online.

Pentru afacerile cu experienta in domeniu este vital sa isi creeze o strategie de branding, avand in vedere ca isi desfasoara activitatile intr-o piata cu concurenta globala. In cazul in care imaginea companiei este stearsa, este indicat sa se implementeze rebranding. Acesta presupune schimbarea modului in care publicul tinta vede compania, implementarea unei noi viziuni, schimbare de logo si altele. Primul element de identitate al unui brand il constituie logo-ul, acesta este elementul vizual ce transmite primele informatii despre companie.

Pentru afacerile ce au nevoie de logo care sa reflecte strategia de branding, designerii nostri va pot ajuta. Este necesar sa ne spuneti domeniul de activitate, culorile si ideile pe care vreti sa le transmiteti.

Este important ca fiecare companie sau persoana sa comunice informatii relevante despre afacerea ta sau despre sine, sa mentinem o comunicare proactiva cu toate tipurile de public, sa monitorizam ceea ce se scrie, sa gestionam corect conturile de social media si sa aiba aem ca activitatea companiei sa se reflecte in strategia de branding.
Stim ca indeplinirea obiectivelor operationale ale companiei necesita efort si timp, de aceea echipa Promos iti ofera un sprijin prin serviciul de branding care include o serie de activitati menite sa va protejeze reputatia. In lucrul cu clientii ne bazam strategia pe doua valori fundamentale: etica si confidentialitatea, valori ce ne ghideaza activitatea in realizarea obiectivelor.

Este necesar sa stiti faptul ca cea mai mare rata de conversie se inregistreaza pe cautarile de brand, tocmai de accea trebuie sa va promovati prin branding.

Branding-ul este serviciul care te ajuta sa te dezvolti tinand cont de feedback-ul oferit de categoriile de public relevante pentru afacerea ta. De asemenea, consolideaza increderea clientilor in produsul sau serviciul tau si promoveaza transparenta ca valoare esentiala a unei afaceri.

Pentru detalii despre strategia de branding ne puteti contacta la 0743.753.276 sau trimite-ti un e-mail.
Din Gura in Gura
Alte Produse