Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
P.k.c. & A. Business
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
P.k.c. & A. Business
Rating si Pareri
10
0 stars: Fara rating 10 pareri
#23939 din 23939 de Companii din Servicii
Membru Gratuit din 2012
  • Parerea ta conteaza!
    Fii primul care lasa o parere. Ne va ajuta sa promovam pe Bizoo doar firme cu produse si servicii de calitate.
Scrie o parere
P.k.c. & A. Business P.k.c. & A. Business 0729 156 499 Semenicului Nr. 4, Buzias, Timis
Produse si servicii

productie flyere


Tipul companiei

Prestator servicii


Piata de desfacere

Romania


Nr. angajati

mai putin de 5

Produse
Flyere

0.04 lei
Despre noi
Suntem prezenti pe Bizoo.ro din 2012!
Flyerele, pliantele şi reviste publicitare
Un mijloc eficient de promovare
De ce pliante? Pentru că acestea sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing.

O gospodărie din România primeşte anual aproximativ 35 de pliante publicitare, de douazeci de ori mai puţin decăt media europeană. Astfel, în căsuţa poştală a unui occidental intra anual circa 700 de pliante publicitare si flyere.

Această metodă de marketing, care necesită cheltuieli minime şi care s-a dovedit foarte eficientă în străinătate, încîă este în dezvoltare în România. Potenţialul este uriaş, pliantele fiind instrumentul de marketing preferat în rândul retailerilor.

Cea mai mare pondere în randul pliantelor la nivel local o au cele care vin din partea companiilor de retail, campaniile bazate pe distribuţtia broşurilor fiind şi cel mai eficient canal de promovare.

Costurile sunt reduse în comparaţie cu promovarea media şi permite, potrivit specialiştilor din domeniu, analizarea publicului-ţintă.

Pentru locuitorii marilor aglomeratii urbane si nu numai, nu mai este nici o surpriza sa-si gaseasca cutia postala ticsita cu pliante, flyere si fluturati publicitari.

Fie ca vin de la Carrefour, Bricostore, Praktiker, Mobexpert sau din sistemul bancar, pliantele au devenit o forma din ce în ce mai agreata de marii retalieri de a-si promova produsele si implicit, de a atrage cďż˝t mai multi clienti în magazine.

Specialistii numesc acest fenomen "letterbox marketing", si este considerat ca fiind cel mai eficient canal de promovare pentru retail.

În Europa Centrala şi de Vest cheltuielile cu tipărirea şi distribuţia pliantelor acopera 40% şi respectiv 65% din bugetul de promovare al unui retailer.

Pliantele, instrument util pentru 65% dintre europeni
La nivel european, se poate vorbi de o traditie în primirea si citirea acestor pliante.
Potrivit unui studiu paneuropean ELMA, circa 69% dintre consumatorii europeni si respectiv 79% în Europa centrală, citesc pliantele de retail.
Un procentaj de circa 65% dintre consumatori consideră pliantele drept un element util.

În medie, pliantele de retail sunt ţinute în casă între 3-7 zile.
Din Gura in Gura