Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Office Max
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Office Max
Rating si Pareri
10
0 stars: Fara rating 10 pareri
#845 din 845 de Companii din Birotica&Papetarie
Membru Gratuit din 2006
  • Parerea ta conteaza!
    Fii primul care lasa o parere. Ne va ajuta sa promovam pe Bizoo doar firme cu produse si servicii de calitate.
Scrie o parere
Office Max Office Max 021 5298855 Str. AV. Petre Cretu, Nr. 39, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Produse si servicii

echipamente IT si periferice, consumabile originale, produse de birotica si papetarie


Tipul companiei

Distribuitor


Piata de desfacere

Romania


Nr. angajati

11-50


Anul infiintarii

1998

Produse
Despre noi
Suntem prezenti pe Bizoo.ro din 2006!
Office Max are o bogata experienta in:

* ofertarea in sisteme de achizitie diferite (licitatii cu strigare, licitatii online, licitatii deschise prin depunere de documente, selectii de oferte, negociere competitive, negociere cu o singura sursa, licitatie restransa, licitatii pe intranet, acorduri cadru.
* Intocmirea de documentatii pentru licitatie/ negociere/ selectie de oferte

Adaptam oferta si conditiile de livrare cerintelor clientilor.

Livram atat pe comenzi centralizate intr-o locatie de destinatie curenta (depozit, HQ, centrala achizitii) cat si pe comenzi emise la nivel de locatie, department/ locatie, persoana/ department/ locatie, atat in Bucuresti (delegati proprii) cat si in teritoriu (delegati sau curieri).

Suntem familiari cu sisteme de purchasing de tip iProcurement (Oracle) sau SAP; asiguram trasabilitatea
comunicarilor cu clientul si redundanta astfel incat procesul de ofertare/ comanda/ livrare/ facturare sa nu sufere din cauza concediilor, caderilor de tensiune, internet, indisponibilitatii fizice a unei personae sau alte cause care tin de
noi in calitate de furnizor.

Intelegem cerinte de tip:
- mentionare numar si data comenzii pe factura/ aviz
- livrare in locatie distincta de locatia de facturare sau avizare efectuare livrare

Actionam pe piata din 1998, astfel incat, prin prestatia si coerenta conduitei noastre ne-am asigurat de suportul
maxim disponibil pentru Romania din partea reprezentantilor vendorilor de prestigiu (HP, LEXMARK, EPSON, XEROX, CANON, ACER….).

Oferim intreaga gama de servicii disponibile pentru clientii corporate, incepand cu:

- asigurarea protectiei de pret,
- rabaturi speciale,
- implementare de World Wide Agreements,
- oferirea de preturi corporate (cotatii speciale pentru un contract cu cantitati si durata estimate peste o anumita valoare),
- asigurarea de conditii de livrare la orice destinatie din Romania intr-o maniera profesionista si predictibila
- contracte de Pay per print/ Pay per use (cu plata per nr. de pagini printate sau cartuse consumate)
- contracte combo de achizitie echipamente si/sau extensii de garantii cu plata in rate lunare si livrare
consumabile pe baza de abonament plecand de la estimare consum functie de baza instalata sau/si
echipamentele nou achizitionate

Asiguram suport pentru un sortiment extreme de extins de produse de tip business (vindem atat echipamente IT de zeci de mii de euro/ bucata cat si agrafe de birou) cu concentrare pe articole si echipamente tipice de office.

Asiguram un sortiment coerent construit de produse complementare activitatii curente corporate (exemplu genti laptop/ office Targus, mousi, tastaturi, presentere, casti… Logitech, UPS-uri APC…). Putem stabili de comun acord un catalog de produse cu preturi fixe si conditii generale de comenzi online pentru articolele din aceasta gama sau
gama extinsa (grile de preturi, discounturi pe tipuri de produse, volume...)

Suntem certificati ISO 9001/2008 si ISO 14001/2004.
Intelegem si respectam cerintele de mediu promovand la randul nostru o conduita responsabila si reciclarea
materialelor.

Intelegem insa totodata, diferenta dintre un cartus nou si unul reumplut (diferenta intre un cauciuc uzat si unul nou) precum si cerinte de livrare din stoc si garantie fara stress pentru client.

Recomandam extinderea perioadei de garantie la echipamentele de uz comun (exp. imprimante sau
multifunctionale de volum) cu asigurarea garantiei on site, prin achizitionarea pachetelor de service oferite de vendori.

Gestionam pentru client situatia garantiilor si a stocului minim astfel incat sa nu exista disfunctii care sa impedimenteze activitatea curenta a clientului.

Oferim support de specialitate (personal certificate continuu) pentru achizitionarea echipamentelor IT ideale pentru fiecare necesitate a clientilor nostrii.

In speranta ca veti gasi parteneriatul cu OFFICE MAX mutual avantajos !

Echipa OFFICE MAX.
Din Gura in Gura