Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Impro Media S.r.l.
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Aplicatie software CRM (client Relationship Management)
Brand
I-CRM
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Aplicatie Client Relationship Management, cuprinzand module de Business Inteligence, Marketing Automation, Sales Force, Training, Statistica, Document Management.

Beneficiile unei aplicatii de CRM sunt: reducerea costurilor, fluidizarea fluxurilor informationale, cresterea gradului de retentie al clientilor etc.
Dar toate aceste beneficii    nu vin "la pachet" odata cu achizitionarea aplicatiei.
Acestea sunt rezultatul unui proces complex care incepe cu o analiza interna a propriilor resurse si necesitati, urmata de stabilirea unor obiective si strategii, alegerea solutiei si furnizorului potrivit si culminand cu implementarea si evaluarea rezultatelor.

Aplicatiile CRM sunt destinate atat intreprinderilor mici si mijlocii cat si corporatiilor mari, pentru fiecare din acestea oferind un real suport in desfasurarea si previzionarea activitatii.

O aplicatie CRM are mai multe componente si functionalitati dintre acestea mai importante sunt:

Componenta de BI (Business Inteligence) a unei aplicatii de CRM este un mecanism prin care firma poate intelege cu adevarat cine-i sunt partenerii si ce nevoi au acestia, precum si caracteristicile si dinamica pietei in care activeaza. Acesta implica utilizarea fluxurilor informationale, derulate prin intermediul aplicatiei de CRM, in vederea trasarii de strategii si tactici coerente pentru imbunatatirea activitatilor curente. Mai simplu, putem privi BI ca pe o arta de a obtine avantaje competitive prin manipularea informatiilor.

A doua componenta: Evalueza informatiile si traseaza strategia!

Multe companii se confrunta cu regula 80/20 si anume isi petrec 80% din timp colectand informatiile si doar 20% din timp analizandu-le. Timpul redus alocat procesului de analiza se poate concretiza intr-o strategie directionata gresit sau chiar intr-o stagnare/reducere a productivitatii.

Scopul celei de-a doua componente a unui proces de BI este realizarea reversului regulii mentionate mai sus, cu rezultat direct asupra cresterii productivitatii. Aceasta componenta presupune manipularea fluxurilor informationale desfasurate prin intermediul aplicatiei in vederea trasarii unei strategii coerente si bine directionate in functie de rezultatele firmei si de obiectivele propuse.

Aditional, un proces de BI ofera managementului o imagine de ansamblu asupra situatiei firmei la un moment dat precum si proiectii pe termen mediu, permitand o evaluare corecta a rezultatelor in timp real si luarea de decizii competente.
Din Gura in Gura