Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Servicii Customer Service Excellence - Club Membership 2010
17 €
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Customer Service Excellence
- Club Membership 2010 -

! Valabil ÅŸi online din Martie a.c.

Am plăcerea să vă trimit, în premieră, informaţii despre primul club din România dedicat monitorizării şi îmbunătăţirii serviciului oferit clienţilor – Customer Service Excellence Club.

Standard Membership - Avantaje incluse:

- articole de specialitate lunare:: monitorizarea şi îmbunătăţirea serviciului de customer service, tehnici de fidelizare a clienţilor, creşterea eficienţei forţei de vânzări, tratarea corectă a reclamaţiilor şi gestionarea clienţilor dificili, idei eficiente pentru motivarea angajaţilor, mystery shopping etc.
- 12 % discount pentru toate serviciile auxiliare oferite de Business Solutions
- consultanţă în domeniu (customer service): via e-mail

Investiţia necesară: 200 euro/ an (sub 17 euro/ lună)

Premium Membership - Avantaje incluse:

- articole de specialitate lunare:: monitorizarea şi îmbunătăţirea serviciului de customer service, tehnici de fidelizare a clienţilor, creşterea eficienţei forţei de vânzări, tratarea corectă a reclamaţiilor şi gestionarea clienţilor dificili, idei eficiente pentru motivarea angajaţilor, mystery shopping etc.
- monitorizarea serviciului de customer service – mystery shopping: 2 evaluări x 3 unităţi - la fiecare 6 luni *
- customer service workshop-uri: 2 zile (4 x 3h) - la fiecare 6 luni * (grupă optimă 7-12 persoane)
- promovarea online a siglei dvs. pe site-ul şi blogul firmei (valabil din Martie‘10)
- 20 % discount pentru toate serviciile auxiliare oferite de Business Solutions
- consultanţă în domeniu (customer service): via e-mail
- diplomă de excelenţă în customer service: oferită anual.

Investiţia necesară: 120 euro/ lună
140 euro Discount pentru plata semianuală: doar 580 euro/ 6 luni (sub 97 euro/ lună)

Extra bonus- GRATIS:
Cercetarea gradului de satisfacţie a clienţilor, conceperea chestionarului
(* pentru orice înscriere făcută până la 28 Februarie 2010)

* Monitorizarea serviciului de customer service poate cuprinde adiţional costul consumaţiei sau achiziţiei efectuate; la proiectele desfăşurate în afara loc. Bucureşti & Cluj-Napoca se pot adăuga costuri de transport şi cazare, iar workshop-urile nu cuprind închirierea spaţiului şi caffee break-ul;
** Preţurile nu conţin tva şi sunt calculate la cursul oficial BNR din ziua facturării;
*** Pentru evaluările adiţionale de mystery shopping & alte workshop-uri, seminarii, cercetări de marketing şi consultanţă se vor negocia proiecte separate.

Descarca informatii suplimentare
Din Gura in Gura