Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Servicii de Monitorizare a serviciului de customer service
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Mystery Shopping

Stiati ca?

Clientii care pleaca la o alta firma se datoreaza intr-un procent de 69% (conf. MSPA) calitatii serviciului oferit?
Pentru a atrage un client nou e nevoie de 10 ori mai multe resurse decat a pastra un client actual?
Clientii nemultumiti de obicei nu fac plangere firmei, dar povestesc experienta lor negativa la aproximativ 5 - 10 persoane?
Majoritatea clientilor identifica firma cu personalul de vanzare sau cu cei care intra in contact?

Cateva avantaje care vor sustine succesul pe termen lung ar fi:
- aveti posibilitatea de a vedea prin ochii clientului obisnuit serviciile oferite, asa cum sunt percepute de acestia
- evaluarea performantelor angajatilor si identificarea domeniilor pe care trebuie sa va axati pentru un eventual training, pentru a putea mentine la un standard inalt calitatea serviciului oferit
- aplicarea permanenta de catre salariati a standardelor si normelor interne
- avantajul de a contribui la fidelizarea clientilor, printr-un serviciu superior, care va duce automat la cresterea profitabilitatii firmei
- evaluarea serviciului oferit de firma in concordanta cu serviciile firmelor concurente, aflarea atuurilor si punctelor slabe a acestora
- mentinerea aceluiasi standard de calitate in oricare din unitatile de franciza
- promovarea produselor si expunerea adecvata a acestora de catre unitatile cu amanuntul partenere si oferirea de recompense pentru personalul de vanzari (in cazul firmelor de distributie)
- si nu in ultimul rand, va puteti bucura de confortul pe care il aveti atunci cand stiti ca va puteti lasa afacerea pe maini bune, iar clientii vor beneficia mereu de servicii de calitate.

De ce sa alegeti firma noastra? Pentru ca in plus, puteti beneficia de:
- oferta personalizata si analiza necesitatilor firmei direct de catre specialistii nostri
- consultanta in interpretarea datelor obtinute si luarea celor mai bune decizii de marketing
- evaluarea initiala de un bun cunoscator in mystery shopping, marketing, merceologie si „customer service” pentru elaborarea corecta a formularului de evaluare, dupa care se recurge la evaluarea de catre un mystery shopper obisnuit, avand caracteristicile clientilor potentiali
- membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research)
- certificare Mystery Shopper - MSPA Europe & North America
- organizatoarea primului curs de Mystery shopping din tara (Cluj-Napoca)
- experienta internationala (USA) in acest domeniu
- preturi competitive
- cunoasterea pietei locale
- oferirea altor servicii suplimentare de cercetari de marketing, pentru o mai buna intelegere a clientilor si a pietei

De aceast serviciu poate beneficia orice companie care intra in contact direct cu clientii sai, cum ar fi: magazine, show-room-uri, hoteluri si unitati de cazare, restaurante, unitati fast-food; cluburi si baruri; institutii financiar-bancare; companii aeriene si firme de transport; unitati de turism; cluburi de fitness si saloane de infrumusetare; benzinarii, dealeri si service-uri auto; cabinete medicale; unitati de franciza; firme de distributie si alte societati de servicii diverse.

Serviciul de Mystery Shopping poate lua mai multe aspecte. Tipurile oferite de firma noastra sunt:
1. Evaluarea generala sau traditionala
2. Evaluarea integritatii angajatilor si a respectarii legii
3. Evaluarea telefonica
4. Evaluarea concurentei (serviciului si a preturilor)
5. Evaluarea de recompensare.
Din Gura in Gura