Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Goghe Consulting Srl
Membru Gratuit
5 stars: Exceptional 5.00 din 2 pareri
Curs de specializare inspector resurse umane
590 lei
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Cui se adreseaza cursul?

Persoana care doreste sa devina Inspector / Referent resurse umane cu diploma Acreditata de Ministerul Muncii si Educatiei , poate sa fie doar absolventa de studii medii.
Inspectorul/Referentul de resurse umane, participa activ la gestionarea resurselor umane prin implicarea direct in procesul prin care organizatia ii recruteaza, angajeaza, deruleaza si inceteaza raporturile de munca cu salariatii.
Pentru a-i putea indeplini eficient rolul care-i revine in cadrul organizatiei, competentele inspectorului de resurse umane trebuie sa acopere urmatoarele domenii:

Domenii de competente specifice:
- intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
- organizarea recrutarii si selectiei personalului;
- intocmirea si gestionarea carnetelor de munca ale personalului;
- intocmirea dosarului de pensionare; intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat;
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat;
domenii de competente generale la locul de munca:
- oferirea informatiilor privind problemele de personal;
- planificarea activitii proprii; administrarea bazei de date de eviden a personalului utilizănd PC-ul si
Domenii de competente fundamentale:
- lucrul in echipa;
- dezvoltarea profesionala.
Obiective specifice:
Principalele functii indeplinite de inspectorul de resurse umane sunt urmatoarele:
1. Administrarea bazei de date a personalului utilizand PC-ul;
2. Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
3. Organizarea recrutarii si selectiei personalului;
4. Intocmirea si gestionarea carnetelor de munca ale personalului angajat;
5. Intocmirea dosarului de pensionare;
6. Intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat;
7. Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate.
Competente dobandite: La finalul acestui curs participantii vor avea urmatoarele competente:
1. Intocmirea si gestionarea documentelor de eviden a personalului
2. Organizarea recrutrii i seleciei personalului
3. Intocmirea si gestionarea carnetelor de munc ale personalului angajat
4. Intocmirea dosarului de pensionare
5. Intocmirea statului de plat pentru personalul ncadrat
6. Intocmirea si depunerea declaraiilor privind contribuiile la bugetul de stat
7. Lucrul in echipa
8. Dezvoltarea profesionala
9. Oferirea informatiilor privind problemele de personal
10. Planificarea activitatii proprii
11. Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PC-ul

ACTE NECESARE INSCRIERII LA CURS:
Pentru inscrierea la curs va sunt necesare urmatoarele acte:
- copie dupa actul de identitate ( C.I.sau B.I.);
- copie dupa certificatul de nastere;
- copie dupa certificatul de casatorie( pentru doamnele care si-au schimbat numele);
- copie dupa ultimul act de studii sau foaia matricola;
- adeverinta medicala ( specificat “clinic sanatos”).
Programul de formare se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat în conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si al Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului , pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.
Din Gura in Gura