Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Elmyar Consult Srl
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Elmyar Consult Srl
Rating si Pareri
10
0 stars: Fara rating 10 pareri
#3572 din 3572 de Companii din Electronice & IT
Membru Gratuit din 2007
  • Parerea ta conteaza!
    Fii primul care lasa o parere. Ne va ajuta sa promovam pe Bizoo doar firme cu produse si servicii de calitate.
Scrie o parere
Elmyar Consult Srl Elmyar Consult Srl 0348 433 834 Str. Fagaras 5, Bl. E3, Et. 1, Ap. 6, Pitesti, Arges
Produse si servicii

consultanţă hardware şi software, service pentru echipamentele de calcul, configurare servere, retele, instalări periferice, întreţinere baze de date


Tipul companiei

Prestator servicii


Piata de desfacere

Romania


Nr. angajati

mai putin de 5


Anul infiintarii

2007

Produse
Despre noi
Suntem prezenti pe Bizoo.ro din 2007!
Într-o lume a incertitudinii, absolut toată lumea se încăpăţânează să caute siguranţă. Fie că ne achiziţionăm un Audi A8 sau un soft pentru contabilitate, vrem să ştim că nimic rău nu ne poate lua prin surprindere.
Pentru maşini există CASCO, o asigurare pe care o ştim cu toţii şi care ne fereşte de plata a foarte mulţi bani în situaţiile în care şoferul, natura, sau pur şi simplu, circumstanţele sunt vinovate de avaria maşinii.

Pentru soft-urile achiziţionate de la producători există opţiunea încheierii unui contract de asistenţă tehnică anuală, care asigură buna funcţionare a acestuia.

Care este riscul încheierii unui contract? Ca şi în asigurarea Casco există riscul de a plăti lunar o sumă de bani care să nu se justifice până la încheierea acesteia, pentru ca maşina nu a avut daune. Sau softul nu a avut erori.

Totuşi trebuie luate în calcul principalele avantaje pe care le ai în situaţia în care ceva neprevăzut se întâmpla. Cineva, la capătul celălalt al telefonului, sau al email-ului, care să reacţioneze la cererea ta, să-ţi rezolve problemele.

Cât valorează asta?
Întrebaţi-i pe cei fără!
ELMYAR Consult oferă contracte de asistentă tehnică lunară, calculate după specificul clientului şi axate în principal pe un număr de ore necesare rezolvării incidentelor sau a volumului de dezvoltari noi solicitate.
Din Gura in Gura