Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Romcriss Company
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Romcriss Company
Rating si Pareri
10
0 stars: Fara rating 10 pareri
#23949 din 23949 de Companii din Servicii
Membru Gratuit din 2010
  • Parerea ta conteaza!
    Fii primul care lasa o parere. Ne va ajuta sa promovam pe Bizoo doar firme cu produse si servicii de calitate.
Scrie o parere
Romcriss Company Romcriss Company 0728326386 Drumul Taberei, Nr.108, Bucuresti, Bucuresti
Produse si servicii

diagnoza, testare, service, reparatii, diagnoza auto, testare auto, reparatii auto, diagnoza auto la domiciliu, testare auto la domiciliu, reparatii auto la domiciliu, diagnoza auto bucuresti


Tipul companiei

Prestator servicii


Piata de desfacere

Romania


Nr. angajati

mai putin de 5


Anul infiintarii

2001

Produse
Despre noi
Suntem prezenti pe Bizoo.ro din 2010!
Auto-tester reprezinta imaginea unui service auto din Bucuresti, autorizat de Registrul Auto Roman, specializat in scopul de a va putea oferi servicii profesionale mobile de diagnoza auto computerizata, chiar si reparatii la domiciliu, atat pe raza municipiului Bucuresti, cat si pe cea a judetului Ilfov, pentru o plaja larga de modele ale unei game diversificate de producatori de autovehicule de pe piata, la nivel mondial.

Ca sa fim pe intelesul tuturor, intr-un deceniu in care termeni precum: scanare auto, testare auto computerizata, resetare martori avarie, programare si adaptare a diverselor componente si sisteme, OBD, ECU (ECM), SRS, ABS, ESP, TCS, DSC, GDI, TDI, CRDI, FSI, TSI (si lista pote continua) va propunem sa explicam, in cateva cuvinte intelesul expresiei “diagnoza auto”.

Asadar, generic, diagnoza auto poate fi definita ca fiind totalitatea operatiilor constand in verificari si masurari efectuate in scopul identificarii cat mai exacte a unui defect aparut la un autovehicul. Astfel, ea se poate realiza prin mijloace vizuale, hardware (mecanice, electrice, electronice), iar – in ultimii ani – si software (computerizat).

In acesta ultima categorie, se inscriu:

Scanare auto : identificare a codurilor de defect;
Stergere coduri de defect : readucerea in starea initiala a registrilor de memorie destinati stocarii codurilor de defect;
Diagnoza parametrii sistem : masurare si comparare a valorilor de functionare ale parametrilor diverselor sisteme in mod static si/sau dinamic (injectie motor, transmisie automata, ABS/ESP, clima, imobilizator, directie servoasistata, frana electrica de stationare, etc.);
Testare auto : testare auto functionala a unor componente - de regula sunt unele electromecanice (actuatori: clapeta admisie, EGR, etc.);
Programare / Adaptare : programarea sau adaptarea functionarii unor componente (chei, injectoare, clapete acceleratie, sonde oxigen, etc.);
Regenerare filtre particule : procesul de autocuratare a elementului filtrant;
Resoftare / Resetare modul SRS - Airbag : stergerea crash data (a datelor de impact / eveniment) si a defectelor din memoria controller-ului;
Eliminare functie imobilizare : anularea functiei anti-pornire a autovehiculului;
Resetare Auto : readucerea la zero a intervalelor de schimb de ulei, sau de inspectie (service), dupa efectuarea fizica a acestora, precum si readucerea in starea initiala a unor registrii de memorie a anumitor controller-e de sistem (exemplu: SRS – airbag);
NOU: Evaluare auto (la vanzare-cumparare: stabilirea starii tehnice generale a unui autovehicul, prin analiza subansamblelor sale (grup moto-propulsor, sisteme de siguranta, tren de rulare, elemente de caroserie, etc.)

Asadar, scanarea, testarea, adaptarea si resetarea computerizata, deci - pe scurt – diagnoza auto a devenit o activitate de service auto absolut necesara datorita echiparii autovehiculelor produse in ultimele doua decenii, cu tot mai multe sisteme asistate electronic, ce functioneaza “in bucla inchisa” – unii parametrii de iesire devenind, din nou, parametrii de intrare – consecinta cea mai importanta fiind aceea ca in momentul in care o componenta cedeaza, nu mai functioneaza nici celelalte, sistemul intrand in “regim de avarie”, semnalizat de regula prin aprinderea unui “martor de avarie” la bordul autovehiculului. Cele mai uzuale astfel de sisteme sunt: injectie motor (benzina si diesel), ABS, ASC, ASR, TCS, DSC, ESP, SRS - airbag, directie servo-asistata, aer conditionat, clima, transmisie automata si 4X4, pilot automat, imobilizator, instrumente de bord, inchidere centralizata, asistent parcare, frana electrica de stationare, etc.
Pentru mai multe detalii cu privire la fiecare serviciu enumerat, va invitam sa vizitati sub-pagina special dedicata fiecaruia.
Din Gura in Gura