In vederea asigurarii conditiilor de securitate si sanatate in munca si pentru prevenirea accidentelor de munca si a bolilor profesionale, conform Legii nr. 319/2006 toti angajatorii, institutiile si operatorii economici au obligatia sa organizeze serviciul de securitate si sanatate in munca si sa obtina autorizatia de functionare din punct de vedere SSM. In acest sens, Sc. Ssmest Capital Consulting Srl. detinatoare a Certificatului de abilitare M.M.F.E.S. pentru Servicii externe de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca conf. Legii nr. 319/2006, va supune atentiei urmatoarea gama de servicii de consultanta SSM: - evaluarea riscului de accidentare si imbolnavire profesionala pentru societati comerciale si institutii publice - audit ssm - documentatii ssm / tematici de instruire / instructiuni proprii / etc. - elaborarea planului anual de prevenire si protectie ssm - instruiri periodice.
Oferim servicii de medicina muncii pentru orice tip de activitate si pentru orice profesie la cea mai avantajoasa oferta calitate/pret de pe piata plecand de la 25 RON/angajat/an. Dispunem de aparatura ultramoderna si personal calificat.
CMI Medicina Muncii Dr. Raluca Bura ofera in Husi, jud. vaslui servicii de medicina muncii tuturor persoanelor juridice. Monitorizarea stării de sănătate a angajaţilor este efectuată doar de către medicul specialist de medicina muncii, conform legislaţiei actualizate.
Venim in Intampinarea d-voastra cu urmatoarele servicii : • Efectuam Instructaje in Domeniul Apararii Impotriva Incendiiloer pe locul de munca; • Intocmim documentatii - Elaborarea planurilor de interventie; • Intocmim documentatii – Evaluarea riscurilor la incendii; • Intocmim planuri de evacuare cf STAS in Domeniul apararii impotriva incendiilor pe locul de munca; • Intocmim organizarare apararii impotriva incendiilor pe locul de munca cf STAS; • Intocmim dosare de aut oritate PSI; • Oferim consultanta de specialitate, etc. Pt comenzi si calculatii privind siguranta la incendiu a obiectivului d-voastra nu ezitati a ne contacta . Vizitati site-ul nostru www.firesafetyarad.ro SC Fire Safety & Protect SRL Mob: 0749.452.375 Tel: 0257230014 Fax: 0357.815.000 http: www.firesafetyarad
PFA Barabas Komives Imre înfiinţată în anul 2008 oferă consultanţă în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi situaţii de urgenţă. Firma este abilitată de către Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse pentru a presta servicii în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă înca din 2008 (8048/31.10.2011)
Grupul RINA, organism international care opereaza in domeniul certificarii, evaluarii conformitatii si al consultantei in inginerie, si-a deschis in mod oficial un nou birou la Bucuresti, pe data de 21 iunie 2012, marcand astfel un program semnificativ de expansiune in Romania. Aflandu-se intr-o continua extindere la nivel national, Grupul RINA a concretizat, la finele anului 2011, achizitia capitalului majoritar al SIMTEX Organismul de Certificare Srl, unul dintre cele mai cunoscute organisme de cerificare din Romania. Societatea nou creata, RINA SIMTEX Organismul de Certificare Srl, poate oferi servicii noi de certificare pe piata locala sub urmatoarele marci de acreditare: RENAR (Romania), ANAB (SUA), ACCREDIA (Italia), SAAS (Organismul de Acreditare pentru Schema de Responsabilitate Sociala - SA8000). In pus, RINA Simtex poate oferi pentru toti clientii sai Certificate de recunoastere IQNet. In aprilie 2012, RINA SIMTEX a preluat pachetul integral de actiuni al ISCIR-CERT, detinut de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri. ISCIR-CERT este un organism de certificare notificat pentru evaluarea conformitatii produselor din domeniul echipamentelor sub presiune si de ridicat, dar si a sistemelor de management si a personalului. Grupul RINA mai detine in Romania, inca din anul 2010, societatea Projemir Energy care presteaza servicii de inginerie (proiectare in domeniile Power, Oil and Gas, Nuclear) si consultanta in aceste domenii. In prezent, societatile din Grupul RINA, prezente in Romania, care insumeaza 86 de angajati, functioneaza cu birouri locale in Constanta, Timisoara si Chisinau, sediul central fiind la Bucuresti. Serviciile Rina Simtex se refera la: CERTIFICAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT conform: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000-HACCP; ISO/IEC 27001, MRS 10000, ISO 28000, BS 25999, ISO/IEC 20000, ISO 3834 QMS pentru procesul de sudare, EMAS, SA8000, ISO 20000 cu acreditarea itSMS, ISO/TS 16949, IRIS. CERTIFICARE PERSONAL: Sudori (EN 287, EN 9606, EN 1418, ASME IX, AWS D 1.1, API 1104), Operatori Sudori (EN 1418), Sudori pentru materiale plastice (EN 13067), Operatori pentru Examinari Nedistructive (EN 473/ISO 9712, SNT TC 1A), Inspector de vopsire (ENV 12837). CALIFICARE PROCEDURI DE SUDARE conform: EN ISO 15614, ISO 17660 (otel beton), ASME IX, AWS D 1.1, API 1104 CERTIFICAREA PRODUCATORILOR PENTRU SUDAREA VEHICULELOR DE CALE FERATA SI A SUBANSAMBLELOR ACESTORA conform EN 15085-2. CERTIFICARE PRODUS. CENTRUL DE INSTRUIRE PERSONAL Rina Simtex organizeaza cursuri autorizate de catre Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor din Romania pentru: - Auditor in domeniul calitatiia, Auditor de mediu - Manager al Sistemului de management al calitatii - Manager al Sistemului de management de mediu - Formatora precum si diferite cursuri de formare auditori recunoscute IRCA si SAAS.
Societate atastata ANRE - Efectuam Verificari PRAM cu emitere de Buletin. Verificari PRAM pentru prize de pamant, continuitati racorduri si utilaje electrice, Verificat Paratrasnet, Paratoniere, Instalatii electrice si Sisteme de securitate. Proiectare, Executie si Mentenanta. Firma infiintata in 1994, 18 ani de experienta in instalatii electrice. * Verificari PRAM * Buletine PRAM * Masuratori PRAM * Certificat PRAM * Verificare PRAM * Buletin PRAM * Verificarea prizelor de pamant * Verificarea inpamantarii * Masuratori electrice * Electrician PRAM * SSM PRAM *
We are a company who work in construction and industry field, givin services to our clients in SSM, Tecnical asistance, OHSAS, learning, consultancy, and all requirements in the healt and safaty field, how our clients need.
Firma Ltq Management, infiintata in anul 2007, va ofera: -Consultanta in implementarea si certificarea ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007, ISO 22000:2005 /(HACCP) SA 8000 e.t.c. -Servicii Securitate si Sanatate in Munca -Evaluare Risc. -Control Managerial.
Sc Dobexpert Srl este o companie care furnizează servicii externe de prevenire și protecție abilitată de Ministerul Muncii. Noi, cei de la DOBEXPERT, formăm o companie specializată în prestarea de servicii profesionale pentru firmele care prefera avantajele externalizării acestora. Suntem un grup de specialiști și experți reuniti de entuziasmul tinereții și experiența maturității, care avem ca motto "Siguranța înainte de toate". Știm cât de important este timpul dumneavoastră. Acum aveți nevoie de timp mai mult decât oricând. Profesionalismul, calitatea, seriozitatea, flexibilitatea, punctualitatea, promptitudinea și experiența în domeniu de aproape un deceniu sunt caracteristicile care ne recomandă. De aceea MISIUNEA noatră este sa va punem la dispoziție cât mai mult timp pe care să îl folosiți în dezvoltarea companiei dumneavoastră. Doar împreună cu noi veți reuși să câștigați acest timp prețios. VIZIUNEA noastră este satisfacția maximă a partenerilor noștri. Specialiștii de la DOBEXPERT vă vor oferi consultanță și asistență la costuri competitive pentru următoarele activități strict necesare oricarei societăți: Sănătatea și Securitatea în Muncă (SSM) Situații de urgență - PSI Resurse Umane Salarizare ISCIR - RSVTI Medicina Muncii (parteneriat) Aveți nevoie de DOBEXPERT pentru că meritați doar servicii profesionale de cea mai înaltă calitate. Deveniți partenerul nostru acum și veți avea doar de câștigat !
Suntem un Cabinet Individual de Psihologie in cadrul clinicii International Medical Center Bucuresti, care ca si specializari : - Psihologia Muncii si Organizationala; - Psihologia Transporturilor; - Psihologia aplicata in domeniul Securitatii Nationale.
Doriti sa profesati ca medic in Germania si nu stiti care sunt pasii de urmat pentru a face acest lucru? Doriti sa aflati mai multe informatii despre procedura de relocare si incepere a muncii pe un post de doctor in Germania? Cautati o firma serioasa, profesionala care sa se ocupe de toate demersurile necesare ca Dvs. sa puteti profesa ca medic in Germania ? Sunteti doctor si cautati un curs de limba germana care sa se desfasoare in ritmul Dvs. de invatare, adaptat nevoilor Dvs. financiare? Daca raspunsul la oricare dintre intrebarile de mai sus este DA!, atunci noi avem solutia potrivita pentru Dvs. Medicus Medici a�� firma germana cu angajati vorbitori nativ de limba romana va ofera sansa medierii unui loc de munca pe post de medic intr-o multitudine de clinici, policlinici si cabinete private de pe intreg teritoriul Germaniei ! Fie ca sunteti un absolvent al Facultatii de Medicina, medic rezident sau specialist, Medicus Medici va va ajuta cu succes in dorinta Dvs. de a profesa ca doctor in Germania . Medicus Medici este partenerul Dvs. de incredere care va va ajuta sa incepeti noua Dvs. viata si cariera pasind "cu dreptul"! Medicus Medici va ofera: *Medierea unui post de munca pentru a profesa ca doctor in Germania; * Asistenta in vederea obtinerii actelor necesare inceperii activitatii Dvs. ca medic in Germania ; *Cursuri de limba germana special concepute pentru a va facilita invatarea limbii germane in ritmul Dvs. si conform planului Dvs. financiar; *Cursuri ce urmaresc invatarea limbii germane de specialitate in domeniul medical precum si seminarii culturale pentru a va adapta mai bine in noul mediu social german ; * Suport in vederea realizarii cu succes a relocarii Dvs.; * Consiliere cu privire la toate aspectele vietii si muncii in Germania in sistemul medical; * Logistica necesara in vederea sustinerii interviurilor cu angajatorul din Germania; *Sfaturi competente si informatii concrete despre toate etapele medierii ; *Alte servicii conexe in vederea indeplinirii cu succes a procesului de mediere. Intregul proces de coaching si mediere este pentru Dvs. gratuit! La noi totul este simplu a��tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati !
Suntem o companie localizata in SIBIU, judetul Sibiu, si infiintata in anul 2006. Cu un efectiv de 4 angajati, Tehnoprot Solutions S.R.L. efectueaza servicii de securitatea muncii, situatii de urgenta. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. In compania Tehnoprot Solutions S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Tehnoprot Solutions S.R.L. si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra . Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Serviciul Extern de Prevenire si Protectie - RESCONT SSM - se afla in posesia unui certificat de abilitare, emis de o comisie constituita in cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Galati prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale. De cele mai multe ori firmele apeleaza la externalizarea serviciilor de securitate si sanatate in munca (SSM), psi si resurse umane, creand astfel posibilitatea de a se concentra mai mult pe obiectul pricipal de activitate - De ce nu procedati si dvs la fel?
Cu o experienta in domeniu de aproape un deceniu SC DOB & EM SSM SRL va propune o investitie din care aveti doar de castigat. DOB & EM SSM ofera consultanta si asistenta la preturi competitive, companiilor care au nevoie de experti si specialisti in domeniul SSM si Resurse Umane. Ne caracterizeaza profesionalismul, seriozitatea si calitatea. In campul de activitate SSM, compania noastra va propune urmatoarele servicii: Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Prestarea serviciilor profesionale de Sanatate si Securitate in Munca; Prestarea serviciilor profesionale in domeniul Situatiilor de Urgenta (PSI); Consultanta in domeniul ISCIR; Reprezentare si Consiliere in cazul controalelor. In domeniul Resurse Umane va propunem serviciile de Administrare a personalului si de Salarizare. Pentru mai multe informatii va invitam sa vizitati site-ul nostru: www.sanatatea-securitatea-muncii.ro
Efas Consulting S.R.L. pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Cu o echipa de 19 angajati cu vasta experienta in efectuarea de servicii de protectia muncii, evaluari riscuri, pps, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Efas Consulting S.R.L. si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 2004, Centrul Medical Dr. Muntean Srl este situata in Deva, judetul Hunedoara. Ceea ce isi propune firma Centrul Medical Dr. Muntean Srl este sa efectueaze servicii profesioniste de servicii medicale (medicina de familie, medicina muncii). Compania noastra are un personal de 8 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. In compania Centrul Medical Dr. Muntean S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Experienta Centrul Medical Dr. Muntean S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Q TEST S.A. ofera clientilor sai servicii privind: Securitatea si Sanatatea in Munca (SSM) si Situatiilor de Urgenta (SU), servicii de Coordonator privind Securitatea si Sanatatea in Munca (SSM) pentru santiere temporare si mobile şi elaborarea planului de securitate şi sănătate atat in faza de A�ntocmire a proiectului cat si pe perioada executiei lucrarilor, instruire, evaluari A�n domeniile managementului calitatii, securitatii şi sanatatii muncii (SSM), protectiei mediului, laboratoarelor de A�ncercari. Q TEST S.A. este organizata ca o societate pe actiuni avand un capital social de 625.000 RON, fiind unul din cei mai importanti furnizori de servicii in domeniul Securitatii si Sanatatii Muncii (SSM) si al Situatiilor de Urgenta (SU). Specialistii nostri au o experienta indelungata (peste 15 ani) in domeniul SSM participand inclusiv la elaborarea documentatiei necesare introducerii meseriei de Coordonator SSM in cadrul Codului Ocupatiilor din Romania in 2007 , Q TEST SA fiind una din primele firme care au prestat servicii in acest domeniu imediat dupa integrarea Romaniei in UE si adaptarea reglementarilor comunitare la legislatia nationala. Printre firmele cu care am colaborat pana acum mentionam: ISPH S.A., HIDROCONSTRUCTIA S.A., EUROPHARM HOLDING S.A., ROMPETROL DOWNSTREAM S.R.L., PETROM SA si multi altii. Detinem certificatul de abilitare pentru servicii externe de prevenire si protectie nr. 0419/PS din 25.08.2011 de la Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale pentru a presta servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca (SSM) atasat prezentei documentatii. Suntem certificati ISO 9001, 14001 si 18001. Avem reprezentare in 15 orase: Bucureşti, Braşov, Cluj, Timişoara, Bacău, Caransebeş, Deva, Haţeg, Sebeş, Sibiu, Drobeta Turnu Severin, RA�mnicu VA�lcea, Slatina, TA�rgu Jiu, Piteşti. Intentionam pentru anul 2012 extinderea si in orasele: Constanta, Tulcea, Braila, Iasi, Buzau, Ploiesti, Targoviste.
Societatea SC Protection STAR SSM SRL Pitesti, Arges este abilitata de Ministerul Muncii sa efectueze servicii in domeniul securitatii si sanatatii muncii SSM (protectia muncii). Oferim servicii pe linie de securitatea si sanatatea muncii de calitate, la preturi avantajoase, respectam termenele si conditiile asumate, cinstea si corectitudinea stand la baza relatiilor noastre cu clientii. Asiguram cele mai bune solutii pe linie de securitatea si sanatatea muncii, adaptate exact necesitatilor companiei dumneavoastra, serviciile oferite fiind modulate in functie de nevoile fiecarei companii si in functie de specificul ei de activitate.
Suntem o companie localizata in PIATRA NEAMT, judetul Neamt si infiintata in anul 2003. Avand 2 angajati, firma noastra efectueaza: consultanta pe securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta, protectia mediului. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In cadrul companiei Gama Consulting S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.