Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Contabilitate&Audit - Servicii: 1009 companii
  • Compania noastra a fost infiintata in anul 1996 si este situata in Iasi, judetul Iasi. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de contabilitate si expertiza contabila. Firma noastra are un personal de 6 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Si pentru ca Sercont S.R.L stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

Iasi Servicii
  • De 14 ani pe piața serviciilor de contabilitate și consultanță economico-financiară și fiscală Societatea are un program activ de perfectionare profesionala, in fiecare an participand la numeroase seminarii si cursuri de pregatire, pentru a-si imbunatatii serviciile si pentru a veni in ajutorul clientilor, raspunzandu-le si oferindu-le mereu solutii optime. Pentru o prelucrare rapida, eficienta si in siguranta, documentele si datele sunt stocate si prelucrate cu ajutorul celor mai noi softuri si echipamente IT. Folosim servere de date dedicate, backup incremental local si la distanta, conexiuni "remote desktop" sau VPN, precum si semnaturi digitale. Suntem principalul consultant pe linie economico-financiara pentru producatorul softului de contabilitate folosit atat in cadrul firmei cat si de catre multi dintre clientii nostri.

Sibiu Servicii
  • A & C EXPERT 1998 SRL R.C. J 40/3149/31.03.1998 C.U. I. 10397103 Sediul social: Bd. Libertatii nr.12, sector 3,Bucuresti Telefon/fax: 021 316.68.84 Telefon mobil: 0722.33.01.65-Administrator Punct de lucru: Bd. Burebista nr.4, OFERTA DE SERVICII A&C EXPERT 1998 SRL a fost infiintata in anul 1998 si inregistrata la Camera Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania. Actionarul principal este membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania. Avind o echipa formata din specialisti, A & C Expert 1998 SRL va ofera o gama completa de servicii de contabilitate, expertiza contabila si audit, studii de fezabilitate, evaluari, cenzorate, rabursari de TVA, control, refaceri si rectificari pe perioade precedente. Serviciile noastre sunt un set complet: astfel, in cazul contractelor de prestari servicii financiar contabile sau de audit, oferim si consultanta financiar-contabila si fiscala, atuurile cu care ne prezentam in fata clientilor nostrii fiind: promptitudine, calitate si responsabilitate in tot ceea ce facem. Modul nostru de lucru se bazeaza pe premiza ca fiecare client este diferit, avand propriile dorinte, prioritati si asteptari. Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este faptul ca in modul nostru de lucru interesele noastre converg cu cele ale clientilor. Mai mult, noi suntem flexibili si disponibili in relatiile cu clientii, astfel incat sa fim alaturi de acestia ori de cate ori au nevoie de serviciile noastre, indiferent de moment. Societatea are un portofoliu de clienti din domenii diverse de activitate: comert, import-export, transport, prestari servicii, productie, constructii, presa, edituri, publicitate, urism, leasing, asigurari, consultanta si management, proiectari constructii, finantari nerambursabile UE, s.a. Efectuarea lucrarilor de audit, prelucrarea documentelor contabile, intocmirea balantelor de verificare, a bilanturilor si declaratiilor catre autoritatile statului, analiza si prognoza economico-financiara se efectueaza cu ajutorul softurilor de ultima generatie. In cazul in care sunteti interesati de oferta noastra, va putem pune la dispozitie o grila orientativa de tarife, negociabila si flexibila, care va tine seama de toate elementele conjuncturale legate de volumul si gradul de dificultate al lucrarilor solicitate. Asteptam solicitarile dumneavoastra, privind serviciile oferite de societatea noastra, prin fax, tel. sau e-mail. Cu deosebita consideratie, Adela Dumitru Expert contabil-Auditor financiar Director General

Bucuresti Servicii
  • Fiscontexpert Consult Srl din Iasi, judetul Iasi pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza: contabilitate, expertize, audit. Compania are un efectiv de 17 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Fiscontexpert Consult S.R.L sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.

Iasi Servicii
  • Financial S.R.L. din Arad, judetul Arad pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Compania Financial S.R.L. efectueaza contabilitate generala, consultanta financiara, expertiza contabila, audit financiar. Firma noastra are o echipa de peste 10 colaboratori. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Financial S.R.L. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu  pregatit in fata provocarilor. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse  si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Financial S.R.L. si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.

Arad Servicii
  • Suntem o companie localizata in Brasov, judetul Brasov, si infiintata in anul 2005 Compania Dox Consult S.R.L este membru C.E.C.C.A.R. Brasov din anul 2005, anul infiintarii sale. Firma noastra are o echipa de 2 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Brasov Misiunea noastra este sa oferim servicii contabile de calitate clientiilor nostri. Oferim servicii complete de evidenta contabila, intocmirea statelor de plata pentru salarii, intocmirea si inregistrarea declaratiilor aferente salariilor si cele fiscale, certificam bilantul clientilor nostri. Expertul nostru contabil este vorbitor de limba italiana si engleza, de aceea putem oferi comunicarea directa in limbile respective cu reprezentantii firmelor straine care nu cunosc limba romana. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii a clientilor. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a stabili o intalnire in vederea unei viitoare colaborari.

Brasov Servicii
  • Infiintata in anul 2002, Adelmar Consult S.R.L membra a CECCAR. prin personalul sau,expert contabil, va ofera servicii profesionale datorita experientei si practicii in domeniu pentru diverse sectoare de activitate economica: comert, productie, export, fundatii si asociatii, persoane fizice autorizate, etc. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.

Bucuresti Servicii
  • Solutii informatice AUTOSOFT, monopost/retea,consultanta si asistenta tehnica, dezvoltare software la comanda, demo pe www.autosoft.ro: Contabilitate si Gestiune Economica- Facturare-Salarii-Contabilitate partida simpla-Gestiune stocuri gradinite- Automatizare tiparire corespondenta si tipizate-Management parteneri/clienti- Calcul Intretinere Asociatii Locatari sau Proprietari-Gestiune Restaurante-Gestiune Curatatorii si Spalatorii. AUTOSOFT STOCAS �multisocietate, multiluna, integrat, pentru societati comerciale/ bugetari/fundatii/ reprezentante �trezorerie, gestiune stocuri, imobilizari,furnizori/clienti, compensari, scadentar plati/incasari, raportari:NIRuri, registru casa/banca, jurnal vanzari/ cumparari, fise magazie/ mijloace fixe/ furnizori/ clienti/ agenti, note contabile automate, inchidere automata conturi TVA / venituri si cheltuieli, note contabile extrabilant, registru-jurnal, Carte Mare, fise cont, balanta contabila,declaratii/bilant in machete adaptabile,modul facturare. AUTOSOFT SALARII � multisocietate, societati comerciale/ bugetari/ reprezentante � sporuri, prime, retineri, concedii medicale/odihna, avansuri, calcul salarii (regie/ acord), state plata, taxe, fluturasi, fise fiscale/ CAS, raportari electronice, declaratii: sanatate/somaj/CAS, fisa angajat, calcul net de la brut, centralizatoare state plata/ liste CO. AUTOSOFT CONTPERS � multiorganizatie, evidenta contabila multiluna� medici/ notari/ avocati � urnal incasari si plati, tiparire cont pe zile/ fise, registru casa/ banca, balante venituri/ cheltuieli, furnizori/clienti/mijloace fixe, operatiuni diverse, stoc, Carte Mare. AUTOSOFT GESTOC �program de gestiune si evidenta stocuri pentru gradinite /scoli - accesibil, operare simpla, lucreaza la nivel de zi pentru o perioada de un an,calcul stoc la nivel de zi, economii/ depasiri, NIR-uri, iesiri, bon consum, lista zilnica alimente, centralizator consum, cantitati/ valori zilnice consumate, total pe perioada, fisa magazie, balanta zilnica stocuri, intrari, iesiri, lista zilnica alimente, calcul economii/depasiri zilnice/cumulate; inchidere zi, stoc nou. AUTOSOFT PARTENERI � sistem de evidenta relatii parteneri/ clienti- CRM- evidenta parteneri/clienti, calcul oferte/comenzi, urmarire facturi si incasari, lucru in retea, nomenclatoare clienti/ produse/departamente/ agenti, inregistrari cereri oferte, vanzari, contracte, interventii, sugestii, vanzari distribuitori/agenti, raportari :fise clienti/agenti, facturi neachitate, vanzari produse/servicii/grupe activitati. AUTOSOFT ASLOC �multibloc, multiasociatie - repartizare cheltuieli, incasari si plati prin numerar sau banca, evidenta fonduri-rulment/reparatii/alte fonduri, penalitati, aplicate de asociatie sau furnizori, dobanzi, lista restantieri, contoare, subventii, fisa/ balanta furnizori, fisa apartament, calcul liste intretinere, personalizare liste, registru de casa/ banca, registru-jurnal. AUTOSOFT BIROU �nomenclator destinatari/ expeditori/ banci/conturi, selectie font/ marime/ culoare, tiparire adrese destinatar/expeditor (plic/A4), texte promotionale plicuri, borderou recomandate, confirmari primire, registru iesiri, DPVE, DIVE, bilete ordin AUTOSOFT NOTE�bonuri,note plata, meniuri,retetar,statistici consum,stoc,borderou incasari AUTOSOFT CURATATORII�nomenclator articole, coduri, stare, discount-uri, suprataxe spalat/calcat, comenzi clienti, incasare pe loc/ridicare/banca, retururi, ridicare totala/partiala, evidenta,statistica clienti, incasari, produse primite spalat/curatat/ calcat/ retur-uri/schimburi. Calea Vitan 109, bl. V15, apt.1, sector3, Bucuresti Tel./fax: 021-3220527; 0744239020; office@autosoft.ro

Bucuresti Producator
  • De ce firma noastra de contabilitate? Pentru ca am investit in cea mai buna tehnologie pentru a automatiza pe cat posibil procesul de creare si prelucrare a actelor contabile primare pentru o cat mai buna optimizare a timpului. Pentru ca am creat o echipa de profesionisti specializati in : contabilitate, fiscalitate, salarizare, drept comercial. expertize contabile, verificari si certificari ale situatiilor financiare. Pentru ca am inteles ca serviciile trebuie prestate personalizat, ca fiecare client are nevoi si asteptari unice iar noi ne adaptam acestor nevoi cu mare usurinta. Pentru ca avem experienta mai multor sisteme fiscale, avand clienti firme atat romanesti cat si straine : Italia, Canada. Pentru ca raportul nostru calitate/pret nu are concurenta. Ne gasiti si pe FORUMUL nostru de pe www.global-office.ro pentru orice intrebare legata de contabilitate.

Bucuresti Servicii