Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Waincris Piscine
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Waincris Piscine
Rating si Pareri
10
0 stars: Fara rating 10 pareri
#13069 din 13069 de Companii din Constructii
Membru Gratuit din 2008
  • Parerea ta conteaza!
    Fii primul care lasa o parere. Ne va ajuta sa promovam pe Bizoo doar firme cu produse si servicii de calitate.
Scrie o parere
Waincris Piscine Waincris Piscine 0332/88.25.33/34 Crinilor, Nr.14, Pascani, Iasi
Produse si servicii

constructie piscine rezidentiale si publice, saune private si publice, echipari centre spa, servicii si consultanta in domeniul spa


Tipul companiei

Import - Export


Piata de desfacere

Romania


Nr. angajati

5-10


Anul infiintarii

1996

Produse
Despre noi
Suntem prezenti pe Bizoo.ro din 2008!
Construirea unei piscina reprezinta, de cele mai multe ori, realizarea unui vis.

Noi iti putem indeplini visul si te vom ajuta sa il mentii mereu la frumusetea maxima.

Arhitectii nostri sunt sprijinul tau pentru a gasi solutia potrivita, experimentata la baza exigentelor diferitilor clienti.

In plus, iti propunem o gama variata de accesorii si posibilitatea de ati personaliza piscina exact asa cum ai visat!

Misiunea firmei noastre

Realizarea de servicii de un inalt profesionalism care sa aduca satisfactie garantata clientilor nostri.
Orice misiune este guvernata de ideea identificarii celor mai bune solutii pentru client in conditii de competivitate.

In ceea ce priveste aspectele tehnice, e suficient sa spui ca utilizam procedee brevetate si componentele industriale cele mai avansate.
Infiintata in 1996, Waincris Piscine este o companie cu capital integral romanesc.

Firma are un parcurs sigur, ascendant, afirmandu-se ca una din cele mai stabile pe piata nationala. Strategia de a reinvesti aproape in intregime profitul obtinut, dovedeste intentia de extindere si dezvoltate a societatii.

Expertul tau in profesionalism!

Deviza exprima puternica orientare catre client - orice misiune este guvernata de ideea identificarii celor mai bune solutii pentru client in conditii de competitivitate.

Principiile promovate in cadrul firmei
- serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor acestora;
- cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor este esentiala pentru progres;
- implicarea afectiva a personalului in activitatile specifice si generale ale organizatiei este fundamentul dezvoltarii unei culturi orientate spre calitate;
- numai prin imbunatatire continua se atinge performanta;
- valoarea organizatiei este data de satisfactia oferita celor interesati de rezultatele ei.

Filozofia noastra
Orientarea spre client
Calitate exceptionala

Norme fundamentale respectate in societate
-orice serviciu prestat de organizatie are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora;
-toate serviciile prestate sunt realizate, controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior, care prezinta: cine, ce, cand, cum, unde si de ce se realizeaza diversele activitati;
-toate rezultatele obtinute pe timpul si la finalul desfasurarii serviciilor efectuate de organizatie sunt analizate si se constituie ca fundamente ale imbunatatirii continue;
-sunt realizate actiuni sistematice de crestere a competentei personalului, prin activitati specifice de instruire si de formare profesionala;
-este promovata in firma o cultura organizationala puternica, orientata spre calitate, avand ca valoare fundamentala orientarea catre client.

Din punct de vedere organizatoric fiecare departament este organizat ca o echipa si este condus de catre un manager, ce are competente decizionale si responsabilitati tehnice asupra proiectului.

La nivel executiv, experienta departamentului de marketing si vanzari consta in profesionalismul oamenilor ce au ca principal scop oferirea de solutii avansate clientilor sai cu investitii minime.

Performantele sunt sustinute de experienta si puterea de munca a oamenilor ce constituie forta de vanzari, a celor din departamentul de pre-sales precum si a celorlalti colegi din alte departamente.

Departamentul tehnic intruneste competente ale oamenilor din diferite domenii de activitate si ofera suport tehnic si de mentenanta in timp real si cu eficienta maxima.
Din Gura in Gura